2008. január 16., szerda

Szerda

Most érkeztem haza Micskéről ahová ma hamarabb mentem mint ahogy szoktam. Istvánnal(Tripó) elmentünk a református lelkészhez, hogy a március 9.-én délután sorra kerülő közös program elemeiről beszélgessünk. Ez a zenei alkalom a "Biblia éve" rendezvénysorozat egyik állomása lenne ahol a Bibliára, Isten Igéjére hívnánk fel a figyelmet. Ezután szeretnénk mi is megtartani hétfőtől vasárnapig az evangelizációs hetet a Baptista imaházban.

Este héttől a gyülekezettel voltunk együtt és az esti igéből(I.Kir.12:25-33) szolgáltam. Igen tanulságos történet Jeroboámról, aki Isten választottja volt, Istentől kapott ígéretekkel és mégis más isteneket választott, mert beleszeretett a hatalomba.
Az Úr óvjon minden hívő vezetőt(ezt magamnak kívánom először...) akiket már eddig is megáldott, hogy fontosabb legyen számukra az áldás, az ajándék mint az ajándékozó Szent Isten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...