2008. január 7., hétfő

Hétfő

A tegnap reggel egy kicsit késve(az ónos eső miatt), de megérkeztek Tóth Zoliék Zilahról. Délelőtt a bibliaóra igéjét olvasta fel és abból szolgált, én pedig az úrvacsoránál. Ebéd után Zolival elmentünk Micskére ahol du. 3-tól volt az összejövetel és addig az asszonyok)Lidia és Márti) itthon maradtak a gyerekekkel. Micskén a Mózes kivánságai(Ha nem jössz velünk ne vigy ki minket...mutasd meg a te dicsőséged) volt a prédikáció témája, lévén az év első vasárnapja. Az alkalom után a Hubert lányokat beszámoltattam a gödöllői kiruccanásukról(ott szilvesztereztek) ahonnan csak 2-án jöttek haza. Protokoll feladatot is róttak rám: találjam meg annak az idejét és módját hogy Győri testvért(gödöllői üi. pásztor, tanárom volt a budapesti teológián) meghívjuk egy vendégszolgálatra. Örömmel vállaltam el e feladatot. Valamikor májusban kerülhet sor rá, addig imádkozunk érte.

Estére éppen hogy visszaértünk Érszőllősre, mert Hubert testvéréknél elbeszéltük az időt. Zoli a Zsoltárokból olvasott egy igét("...körülvettél engem...) és ennek alapján arról beszélt hogy milyen jó Isten oltalmában, védelmében "a körön belül" lenni. Jó evangelizációs üzenete volt az igehirdetésnek az hogy aki a körön kivül van az lépjen be! Ámen!
Bizonyságtételek is elhangoztak(Juhász Efraim+Gréti, és a feleségem) részéről, amelyek csak tovább melegítették az alkalom légkörét.
Vacsorára apósomék is megérkeztek, akik haza hozták Juditot és elvitték Debrecenbe Mártit+Noémit(Islik) akit Grétiék hoztak idáig. Mártinak holnap(kedden) vizsgája van és elkel számára az imatámogatás. Így most én maradtam itthon a négy leánnyal. El lehet képzelni mi van itt... az egyik főz, a másik takarít, a harmadik uralkodik, a negyedik gyönyörködik , én pedig máris várom a párom :)
Azért a mai napot(hétfő) sikerült kihasználni arra, hogy a kocsit rendbe tegyük egy helybeli testvér(Hiri Zoltán) segítségével. Ki kellett cserélni az izzító gyertyákat, mivel mindegyik ki volt égve. Margittán az alkatrészüzletben azonnal ki tudtak szolgálni. Jó minőségű Bosch gyertyákat vásároltam, ami gondolom ki fog tartani egy ideig. Délután lett mire végeztünk. Ma még a sógorom(Budai Lajos) is meglátogatott, aki üzleti úton volt(Hungary) és oda-vissza benézett hozzánk. Örültem neki...
Holnap vizsgázik a feleségem, ne felejtsétek el!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...