2008. január 14., hétfő

Hétfő

Na... sikerült a mechanika szigorlata a feleségemnek. Négyes lett. Egyedül vállalkozott a társai közül hogy ma menjen, és így a nappalisokkal együtt vizsgázott, de legalább túl van rajta. Hála az Úrnak! Mióta hazajött állandóan cseng a telefon és le sem teszi, mert a csoporttársai érdeklődnek. Milyen feladat ok voltak? Nehéz volt a szóbeli? stb... Mindent összefoglalva ügyes és áldott(állapota szerint is) feleségem van...
Én is bejártam ma a várost hogy megvegyem azokat dolgokat amivel megbíztak. Sajnos Füstös Lajoséknak már nem találtam azt szintetizátort , amit korábban kinéztünk. Jó néhány telefonbeszélgetést is lebonyolítottam, a fodrászt is meglátogattam és azóta fázik a fejem, mert elég rövidre vágta a hajamat...
Mindjárt indulunk haza, ahol már várnak a gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...