2008. január 5., szombat

Szombat

Délelőtt felhívott édesapám és kérdezte hogy errefelé milyen idő van. Mondtam hogy nagyon szép napos, mire ő azt válaszolta hogy akkor nekünk nagyon jó , mert ott náluk -20 fok van. Hirtelen Novák Zsolti jutott eszembe, aki mindig is kerülte a hideget, de most kénytelen elviselni... az Úrért. Kívánok neki ezúton is tüzet onnan fentről!
Délben megérkeztek Ernő öcsémék és a nap még szebben ragyogott. Együtt töltöttük a délutánt és az estét is a gyülekezetben. Nagy szeretettel fogadták őket(Teréznek itt volt valamikor a 90-es évek első felében a megtérése) és úgy vettem észre hogy ők is jól érezték magukat. Csak vacsora után mentek el Zilahra(ott fog szolgálni holnap) Evódiáékhoz. Nálunk a gyülekezetben is jó meleg van.......:) Az imaheti program szerint Ernő buzdított imára a tömegkommunikációban dolgozókért. Több kommunikációs csatorna között még az internetet is megemlítette, és ekkor magamnak én is eszembe jutottam. Mármint ez a blog ami ezidáig vagy 31000 letöltést élt meg és a hónapos statisztikát nézve az olvasottsága egyre emelkedik. Gondolom hogy plafonálódni fog egy idő után,de akkor is hatalmas felelősséggel jár a bloggondozás, mert nem szeretnék senkit sem botránkoztatni, de Jézusra mutatni annál inkább. És ez nem könnyű feladat. Úgyhogy magamra is gondoltam amikor a kommunikátorokért imádkoztam. Tudom hogy imádkoztok értem ti is, ha nem is a "kommunikátorért", de a lelkipásztorért... Köszönöm az Úr Jézus nevében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...