2008. január 8., kedd

Kedd

Nem volt hiábavaló az imatámogatás, mert 4-es(jó) lett a feleségem vizsga eredménye. Hála az Úrnak és köszönet mindenkinek aki közbenjárt érte! Biztos hogy jó kedvüen jön haza és én ennek örülök, mert ilyenkor könnyebben feldolgozza azt is ha nem úgy van minden ahogy hagyta...
Egész délután számítógépet javítottam. Egy goroszlói atyafinak a gépéről(PIII-as,128 RAM,20 GB HDD, a rajta levő képállomány nagy részét egy vírus megette) irtottam ki hatalmas örömmel a Microsoft rendszerét, hogy egy UHU linuxot(magyar disztró) varrjak rá. Arra amire eddig használták a gépet, ezután is tudják, de immár nyugodt lelkiismerettel és vírusoktól mentesen.
Mire végeztem, már indultam is az esti imaközösségbe. Tízen voltunk ezen az estén együtt és jó reménységgel imádkoztunk, az evangelizációs hetekért, amelyeken ébredést és megújulást várunk. ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...