2008. január 18., péntek

Péntek

Ma bekövetkezett az amitől már nagyon tartottam. Attól féltem ugyanis az utóbbi időben, hogy el fogom felejteni kinek mit igértem. Az evangelizációs alkalmakra gondolok. Már a tavaly megkérdezték egyik másik helyen hogy elvállalok-e majd evangelizációs szolgálatot és úgy is volt, hogy vezetés közben ígértem meg hogy megyek, de nem jegyeztem be a naplómba. Igyekszem még a vezérfonalba is átvezetni a lekötött dátumokat, hogy azok ne keresztezzék egymás és ne szervezzek rá a már meglévő alkalmakra, de sejtettem hogy tévedni is fogok. Ez a mulasztás ma derült ki, de hála az Úrnak és köszönet Boros Józsefnek(volt belényesi lelkipásztor) hogy még idejében. Az történt ugyanis, hogy ma délelőtt csörgött a telefon és József volt a vonal túlsó végén:

-Áldjon az Úr Efraim!
-Téged is áldjon!
-Efraim, arra gondoltam, hogy amikor jössz Várasfenesre az evangelizációra, akkor bejöhetnél hozzánk.
-Igen...?
-Igen, várunk szeretettel. -ekkor már majdnem kiegyenesedett a telefonzsinór, annyira koncentráltam
-Te József, kérdeznék valamit...
-...?
-Mikor van Fenesen az evangelizációs hét?
-Most ezen a héten.
-És én mikor kellene ott legyek?
-Hát ma este, úgy tudom hogy ki is jelentették...
.
.
.
Megköszöntem a figyelmeztetést és rögtön tárcsáztam Bányai testvért(ő jelenleg ott az ügyintéző lelkipásztor), aki emlékeztetett arra, hogy még az ősszel, amikor Gyergyóba menet(egészen pontosan Parajd és Gyergyó között) felhívott telefonon, akkor tettem neki igéretet és azt is mondta hogy majd beírom a határidőnaplómba. Mire a mondat végére ért már emlékeztem, de mindezidáig nem tudtam róla. Igaz hogy éjfél után érkeztem Gyergyóba és mire aludtam egyet elfelejthettem a dolgot. Hálás vagyok a Jó Istennek hogy mégis gondoskodott arról hogy ne legyen csalódás, felejtés és hanyagság miatt. Még volt idő hogy az Úr elé álljak és kegyelmet kérjek üzenettel együtt. Mindkettőt megkaptam és délután három után el is indultam. Velem jöttek még id. és ifj. Hiri János, Kovács Tibor, Juditka és Jémina. Nagyváradon még meg kellett álljak a Szövetségnél, mert egy csomagot kellett átvegyek Székely Banditól amit Fenesen vártak. Mivel a megbeszélt időponttól fél órát késett az én atyámfia, addig néhány szót váltottam a teológusokkal(Lehel és Borzási Csaba).
Fenesen zsúfolásig megtelt az imaház és áldott együttlétünk volt, melynek a végén néhányan jelezték is hogy az Úr Jézusra van szükségük. Áldott legyen az Úr neve!
Éjfél is elmúlt mire hazaérkeztünk, de nem voltam annyira fáradt, hogy rögtön lefeküdjek. A feleségem ki is használta az alkalmat és beszámolt az itthon történtekről. A ma esti bibliaórát amit én kellett volna tartsak, Béla testvérre ruháztam át, mivel ő már a csütörtöki bibliaórát végig ülte Kéczben. Úgy mondta a feleségem hogy "jó szolid" bibliaórát tartott a Béla testvér.

Azt is megemlítette hogy hívtak Barótról. Meghalt Veres Frenc testvér Nagybaconban és vasárnap délután lesz a temetése. Az öcsém Ernő fog a temetésen szolgálni. Adjon az Úr vigasztalást a gyászoló családnak és rendeljen igeszólót a kicsiny közösségbe. Az ősszel ment el ugyancsak innen az örök hazába Kóródi József testvér. Ők voltak ketten az igehirdetők. Vajon ki fogja hirdetni abban a faluban és abban az imházban az igét? Az Úr tudja! Mi imádkozzunk....!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...