2008. január 23., szerda

Szerda

Nemrég érkeztem haza Krasznáról ahol evangelizációs alkalmon szolgálhattam az Úr kegyelméből. A Jézus és Barabbás története alapján beszéltem az egyén(személyes) választásáról, a tömeg(hatás) választásáról és Jézus választásáról. Örültem annak hogy az Igét nem visszhangozták a falak, mivel elnyelték az éhes szívek... Adjon az Úr bőséges aratást!

Három lány is elkísért gyülekezetünk ifjúságából, akik bizonyságot tettek a megtérésükről. Februárban lesznek egy évesek a hitben, mert az akkori evangelizáción döntöttek az Úr Jézus mellett. Azért tudom ilyen pontosan, mert akkor itt voltam. Hajjaj..., akkor még nem gondoltam volna hogy egy év sem telik el és már a lelkipásztoruk leszek, de az Úr tudta és most már örülök neki. Az alkalom végén Borzási Pállal, családjával és még néhány testvérrel asztali közösséget is gyakoroltunk, amely mind a testnek(rántott hús) mind a léleknek(testvéri beszélgetés,bizonyságok) javára vált. Nagy szeretettel bocsátottak haza minket. Tíz óra is elmúlt mire elindultunk és fél 12-re haza is érkeztünk.
Érdekes volt a számomra hogy ezen az estén többen is jelezték, olvassák ezt naplót. Ilyenkor aztán elég csak utalni(linkelni) a beszédben egyik vagy másik bejegyzésre, megírt eseményre és már félszavakból is értjük egymást :) Időt spórol tehát az, aki nyilvános naplót vezet, mert kevesebbet kell beszéljen magáról és már csak a kiforrott kérdésekre kell válaszolni...
Reggel megy a feleségem a matek szigorlatra. Addig én leszek itthon a gyerekekkel(Jéminát a tegnap debrecenben hagytam), ill. Kiss Zoltánnal aki holnap meglátogat.

Áldott napot!

Ne mondj csütörtököt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...