2008. április 3., csütörtök

Csütörtök

Délelőtt Ferenczi Béla testvér a traktorral felszántott egy darabot az udvarból. Azért hogy legyen a feleségemnek kertészkedésre való hely. Ahogy elnéztem a felszántott földdarabot(kb. 3 árnyi terület) rögtön láttam hogy a feleségem nem ilyen nagy területre gondolt mikor egy kis zöldséges kertről álmodozott, de hát most már nincs mit tenni ill. nagyon is kell valamit bele tenni, ha már felszántották...
A délutánt egész estig családlátogatással töltöttem. Azokat keres(t)em meg akik gyülekezetünk nem úrvacsorázó tagjai, de szeretnének helyreállni. Nagyon hálás vagyok az Úrnak azért hogy ma is tapasztalhattam helyreállító kegyelmét testvéreim életében és hiszem hogy a folytatás még csak szebb és áldottabb lesz.

Ma ismét elért engem egy gyászhír Nagyváradról. Úgy hallottam hogy holnap, azaz pénteken lesz Bancsov testvérnek a temetése. Bancsov testvér volt az édesapja Józsa(szül.Bancsov) Krisztinának Barótról. Krisztinának és a gyászoló családnak innen is Urunk vigasztalását és áldott gondviselésének megtapasztalását kívánom! Imádkozzunk a gyászolókért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...