2008. április 19., szombat

Péntek-Szombat

Ezt a bejegyzést Debrecenből írom, mert itt vagyunk az egész családdal. Ma délelőtt jöttünk át. Anyósomnak holnap lesz a születésnapja és mivel vasárnap nem jöhettünk, ezért most köszöntjük fel. Hálás vagyok az Úrnak azért, hogy "anyukát" mind ezidáig megtartotta és olyan leányt nevelt nekem, akiért mindennap összetehetem a két kezem. Az Úré a dicsőség! Ragyogtassa az Úr az Ő orcáját az én anyósomra és adjon békességet neki!!!
Idefele jövet meglátogattuk a feleségem nagymamáját is Vámospércsen ahol együtt imádkoztunk a jövő hétvégéért amikor is hitmélyítő alkalmak lesznek , amelyekre engem hívtak szolgálni. A nap nagyon hamar eltelt, mert még egy csomó mindent meg kellett nézni, vásárolni stb. stb. Eléggé fárasztó volt a jövés-menés. Jól esik egy kicsit megpihenni. Most éppen egy hát masszírozó gép kínoz, ami itt van apósoméknál, és igen hasznosnak mondják. Ezért most be is fejezem rövid beszámolómat...
Az Úr adjon áldott hétvégét és őrizzen mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...