2008. április 17., csütörtök

Csütörtök

Mára sikerült összeállítani a dossziét ahhoz hogy új személyazonosságit igényeljek, immár érszőllősi lakcímmel. Semmi probléma nem volt addig míg rá nem jöttem hogy egyúttal jogosítványt is kellene cserélni. Mikor azonban elővettem a jogosítvány hát látom hogy 21-én lejár az pontosan hétfőre esik, az új személyi pedig kb. a hét közepére érkezik meg. Ekkora pechet... Ha akárcsak egy nappal korábban jövök rá akkor holnapra már kezembem lehetne a személyi és egy óra alatt az új jogosítvány is. Így azonban mivel lejárta után fogom cserélni a jogosítványt, újra el kell végezni az orvosi vizsgálatokat stb. Néhány napig valószínűleg gyalogos leszek. Azért még ennek is örülhetek ha arra gondolok mi lett volna ha egy igazoltatásnál a rendőr kellett volna figyelmeztessen arra hogy lejárt a jogosítvány... Hála az Úrnak hogy ha később is, de nem utólag jöttem rá hogy az én jogosítványom is véges. Tanulok...
Ma este 8 órára Kéczbe mentünk Ferenczi Béla és Lukács György testvérekkel. Lukács tv. a magyaroknál mi pedig a romáknál voltunk. A Zsid. 4:14-5:10 volt a bibliaóra igéje, aminek alapján fontos igei igazságokat boncolgattunk majd elég sokan imádkoztunk. Tíz óra után értünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...