2008. április 25., péntek

Péntek este

Hajnali három órára értünk Debrecenbe miután Érszőllősön kipakoltunk mindent, mert reggel nyolcra a feleségemnek orvosi vizsgálatra kellett menni. Reggelre sajnos nekem elég rossz volt az ébredésem, mert rettenetes fejfájás gyötört. Nem szokott velem ilyen előfordulni és éppen ezért volt nagyon kellemetlen. Rögtön arra gondoltam hogyha ez így marad akkor semmi se lesz a hétvégi szolgálatból. Imádkoztam és kértem a feleségemet és a gyülekezetemet(Érszőllősön ma este összejövetel volt, hogy imádkozzanak értem és hála az Úrnak nem hiába. Estére kezdtem helyrejönni annyira, hogy még a fodrászhoz is elmehettem. Mostanra egészen jól vagyok és készülök a hétvégi szolgálatokra. Holnap este hatkor hitmélyítő alkalom míg vasárnap evangelizációs alkalomra készül a vámospércsi gyülekezet. Az Úr legyen kegyelmes hozzánk és adjon ébredést, megújulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...