2008. április 2., szerda

Szerda

A tegnap délután elindultam Váradra, mert estére a Betlehem gyülekezet ijúsága között kellett szolgálnom. Az volt a tervem hogy előtte meglátogatom Biharpüspökiben Kiss(Szilágyi) Anikóékat, akik ugyancsak a Betlehem gyülekezetből valók. Annyit tudtam hogy Biharpüspökiben a nyagykanyarral szemben levő utca az övék és abban a 10-es szám alatt laknak. Gondoltam ennyi elég és amikor majd ott leszek akkor megcsöngetem őket a részletekért. Igen ám de -ilyen is van- röviddel azelőtt hogy odaértem volna meghalt az Orange hálózat. Senkit sem lehetett hívni és hívást sem fogadhattam. Nagy kanyar pedig több is van Biharpüspökiben... Az egyikben befordultam egy kis utcába és a 10-es szám előtt megálltam majd csöngettem mire kijött egy hölgy.
-Jó napot kívánok, Kiss Anikót keresem!
-Jó napot kívánok, Nagy Anikó vagyok.
-Örvendek a találkozásnak, de nem tetszik tudni hogy Kiss Anikóék hol laknak?
- Egészen biztos ön abban hogy nem Nagy Anikót keresi?
-Igen, csak nekem azt mondták hogy a nagykanyar után forduljak be egy kis utcába és ott a 10-es szám Kiss Anikó lakik.
-Hát akkor ön kétszer fordult egyszer jobbra, majd balra mert itt én lakom Nagy Anikó- és igaza volt, az első letérő után több utca is elém tárult...
Mivel én Kiss Anikóékhoz akartam eljutni egyet fordultam és haladtam tovább és végül-utca(?)gyerekek segítségével- meg is találtam őket. Ki gondolta volna hogy Kiss Anikó és Nagy Anikó is ugyanabban a helységben csak más utcában, de ugyancsak 10-es szám alatt laknak...
Hála legyen a Mindenhatónak, hogy ha az Orange meg is halt néhány órára, a mennyei navigációs központ működött....
Beszélgetés majd imádkozás és indultam tovább az ifire. Jó hangulatú és tartalmas alkalom után rövid beszélgetés még az elöljárókkal és indulhattam is haza. Az úton még néhány beszélgetésre is sor került- feléledt az Orange- Fehér Andrissal és Gál Gabival és már haza is értem. Idejében, mert a feleségem még ébren volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...