2008. április 10., csütörtök

Csütörtök

Bekövetkezett az amire számítani lehetett, de mégsem vigyáztunk eléggé. Juditka már a tegnap arról panaszkodott hogy kiütések vannak a testén és rettenetesen viszket. Gondoltuk hogy valami allergia jött ki nála valamilyen étel miatt. Ma viszont Jémina jött elő ilyen viszketéses kiütéssel, de mára már világossá vált a kórokozó is. A bolha az. Megteltek bolhával a gyerekek annyira szerették azt a kiskutyát.
Engem nem bánt az az apró rugós-ugrós jószág, mert annyira rossz vérű vagyok, de szegény Juditot és Jéminát eléggé megkínozta. Nem volt más választásunk mint fertőtleníteni mindent és ebbe a mindenbe a lányok is és a kiskutya is benne foglaltattak. Tanulság: egyik állat hozza magával a másikat. Vigyázni kell ezzel is úgyanúgy mint a bűnnel, mert az sem jár egyedül.
Ma dugulás is volt. Nem el, hanem visszafolyt a szennyvíz a lakásba. Hála az Úrnak hogy itt a gyülekezetünkben mindenre van szakember és így azonnal jött is a segítség. Ferenczi(majdnem mindenhez értő) János testvér oldotta meg ezt a súlyos problémát. Köszönet érte ezúton is!
Estére Ferenczi Béla testvérrel Kéczbe mentünk ahol félig a romákkal, féltől félig a magyarokkal voltam együtt. Ha valaki ezt nem érti első olvasásra, az nem véletlen...
Hazafele Béla testvér beavatott jobban a helyi szokásokba. Nagyon szépen elmagyarázta hogy errefelé a nyitott kapu nem nyitottságot, hanem össze-visszaságot jelent. Azonnal megértettem hogy miért találtam sokszor becsukva a kaput mikor én szándékosan nyitva hagytam. Ő volt az aki engem igyekezett megkímélni az "összevisszaságtól". Tanulok...

2 megjegyzés:

  1. OSSZEVISSZASAG...? Talan az erszolosiekre is raferne kis valtozas... Nyitas .

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...