2008. április 15., kedd

Kedd este

Tizenketten voltunk ma este az imaközösségben és ez azért is örvendetes, mert egyre többen vagyunk. Ma este egymásért(a testvérek minden esetben imádkoznak értem személyesen is) gyülekezetünkért, a lelki-testi betegekért, megújulásért és ébredésért imádkoztunk. Tudom hogy sokan imádkozn(t)ak értem és másokért is amikor nem vagyunk jelen, de az amikor fülem hallatára is könyörögnek értem, az már nem csak tudat hanem érzés is. Minden lelkipásztornak és lelki munkásnak hasonlókat kívánok!

Az alkalom végén odajön hozzám az egyik testvér és azt kérdezi:
- Vajon mi történt Oláh Lajos testvérrel?
- Nem tudom, mi történt?
- Hát a kongresszusi füzetben az ő körzete és a lónai körzet egybe van olvasztva és ott az ügyintéző lp. Rajna Ottó.
- Hát ez nekem fel sem tűnt, biztosan nyomdahiba.
- Hát de a neve sincs ott...
- Egészen biztos hogy nyomdahiba.
- Na csak azért kérdeztem, mert te biztosan tudnád ha valami történt volna...

Hazajöttem és elővettem a füzetet. A statisztikai adatoknál tényleg úgy van benne ahogy a testvér állította, azonban az is megfigyelhető hogy a pénzügyi elszámolásoknál helyesen van feltüntetve a körzet is és a lekipásztor is. A kongresszuson szóban is elhangzott a kiigazítás(a főtitkár testvérhez nagyon későre érkeztek be az adatok és az időszűke nem tette lehetővé a korrektúrát), de ezt nem biztos hogy mindenki megjegyezte.

Ha valaki másnak is esetleg ez szöget ütött volna fejébe akkor, remélem kihúztam. Nem ártana a "Szeretetben" is megjelentetni a kiigazítást. Nehogy valaki azt gondolja Oláh Lajos testvérről hogy...



A fenti példa alapján bátorítok mindenkit, hogyha valamit nem ért ezen a honlapon, akár a tartalom vagy a forma tekintetében az forduljon kérdésével hozzám. Hátha a válasz után nem fogja azt gondolni rólam hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...