2008. április 2., szerda

Szerda este

Délután a szomszédban voltam ahol internetkapcsolatot kellett kiépíteni. Sajnos ezen a vidéken csak mobil internet lehetséges, ezért ahány mobiltelefon annyi féle illesztőprogram szükséges a hálózat kiépítéséhez. Miután internetről letöltöttem a megfelelő programokat végre összejött a kapcsolat, de hamar vége is lett, mert elfogyott az egység a mobilról. Fel kell azt is tölteni és azután lesz net. Elég macerás dolog tehát még itt Érszőllősön az internetre férkőzni, de lesz ez még jobb is... Visszaemlékszem arra hogy amikor Homoródszentmártonba(akkor ott még olyan kurblis telefonközpont volt kisasszonnyal együtt) költöztem 1997-ben akkor talán csak nekem volt számítógépem meg az iskolának, ahol számítástechnikát tanítottam. Mikor eljöttem onnan már majdnem minden 2. háznál volt számítógép, mostanra pedig már a net is természetes. Remélem hogy ittlakásom a falu virtuális infrastrukturájának a kiépítését is elősegíti.
Estére Micskére mentem ahol a 90. Zsoltárt olvastuk fel, aminek alapján tanultunk számolni és imádkozni...
Kevéssel azután hogy hazaérkeztem megjöttek apósomék és elvitték a feleségemet, akinek holnap és holnapután órái lesznek. Így most csak én vagyok itthon a gyerekekkel, akik már javában alusznak. Remélem mostanra a feleségem is megérkezett minden gond nélkül Debrecenbe... Adja az Úr hogy úgy legyen!

2 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm.
    Zavarban vagyok.
    Nem leveleztem még lelkipásztorral, neten sem.
    Szeretném, ha tudná, hogy örömmel és ujjongva szereztem (végre) tudomást a Blogger felhasználói között egy baróti honfitársamról.
    Olvastam e beírását, és azt tapasztalom, hogy valószínű nem Baróton gyakorolja a lelkipásztori tevékenységet.
    Néhány napja írtam én is a blogomba baróti vonatkoztatású történetet.
    Nagy Viktor

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök hogy megtalált. Velem kapcsolatosan az a helyzet hogy a tavaly őszig Baróton szolgáltam mint baptista lelkész, de szeptember óta új szolgálati helyemen lakom Érszőllősön. A profilomban még nem volt kedvem változtatni az adatokat, mert hogy kell valami mutasson a szülővárosomra is...

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...