2008. április 14., hétfő

Hétfő

Sok változást megéltem már a 13 évnyi házasság alatt, de a feleségem talán még többet változott. Hogy csak egydolgot említsek, ami miatt még este 10 után is kénytelen voltam nyakamba venni a világot...
Mikor Barótra költöztünk 2002-ben, akkor kijelentette hogy nem hajlandó inni abból a vízből(senki sem ivott ott a csapból), de még a természeti kincset is a jó borvizet(ásványvizet) is elutasította, ami pedig ingyen folyt. Kénytelen voltam hordani neki a vizet évekig Bölönből. Mit meg nem tesz egy szerető férj a feleségéért ugye...?
Na de a mikor megszületett 2005-ben a 4. lányunk(Tirza), akkor egy véletlen folytán belekóstolt az ásványvízbe, amit Violkáék(unokatestvérem) rendszeresen szállítottak nekünk. Onnantól kezdve nem volt pardon, rászokott a kedves feleségem az ásványvízre. Ezért most amikor itt Érszőllősön finom artézi víz van hozzánk bevezetve, kénytelen vagyok újból messziről(?) hordani neki az ivóvizet. Ma este 10-kor pl. Margittára kellet menjek mert elfogyott itthon az ásványvíz. Még jó hogy az egyik üzletben találtam bibarcfalvi ásványvizet. Vettem is belőle egy boxal. Szeretem a feleségem. Azt nem mondom hogy a csillagot is lehoznám neki az égről(az csak szövegelés lenne) de ha ásványcíz kell neki akkor Bibarcfalváig is lemegyek :) A jövő hét elején elmegyünk Barótra hogy feltankoljunk, de nem csak azért. Mivel a nyáron el lesz foglalva a jövendő 5.-el, ezért előre hoztuk a kettesben töltendő vakációt.

A tegnapi kérdésre több válasz is érkezett tőletek. Ozsváth Miklós nagyon pontosan számolt, mert tényleg 32 db. csibe van a képen. De a kérdésre ő sem tudta a választ. A megoldás tehát: A csibék 32-en vannak, a kotlóval együtt 33-an. A micskei gyülekezet ha 50 százalékos(+11 tag) növekedést tudna felmutatni akkor velem, a lelkipásztorral együtt ugyancsak 33-an lennének. De mivel a növekedésre még várni kell ezért most csak 22 tagja van a micskei gyülekezetnek. 22+11=32+1(a lelkipásztor).
Azért mindegyik válaszolót megjegyeztem és imádkozni is fogunk értük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...