2008. április 8., kedd

Kedd

Ma egész nap itthon voltam és a feleségemnek is segítettem "A folyószabályozás művei" című dolgozatában a hosszirányú és keresztirányú művekhez kerestem szemléltető ábrákat. Nem volt nehéz dolgom és hamar összeszedtem neki egy néhány keresztgátat, sarkantyút, partvédő- és vezetőművet, amivel nagy örömet szereztem neki. Leadhatja ebből a tárgyból a dolgozatát. Hátra van még térinformatikából egy dolgozat,a "Színek a térképészetben" de lassan az is meglesz...

A gyerekeket is nagy öröm érte ma mert Márti, hosszas ellenállás után megtört és beleegyezett abba hogy legyen egy kutyánk. Mirjám már szert is tett egy 8 napos kiskutyára, de mivel még ilyen pici csak később kerül hozzánk...

Este 8-ra Lukács testvérékhez mentünk imaközösségbe. Kilencen voltunk ma este együtt és ezek voltak az imatémáink:
- Hálaadás azért a megújulásért amit az Úr elkezdett a gyülekezetünkben
- Hálaadás a gyógyulásokért,mert meghallgatta Isten könyörgésünket
- Bűnbánat és bocsánat kérés
- Könyörgés helyreállásért: Kovács Tiborért és fiaiért, Hiri Károlyért, Gáll Kálmánért és családjáért
- Könyörgés gyógyulásért: Hiri Emma,Nagy Irénke,Novák Erika testvérnőkért, Hiri Zoltán, Gombos Dániel és Miklós, id. Veress Ernő testvérekért.
- Könyörgés ébredésért és a lelkimunka gyümölcseiért: Érszőllősön, Kéczben, Kézdivásárhelyen(felelősséget vállaltunk értük Kolozsváron), Tasnádon, a missziókerületünkben
- Könyörgés az énekkarunkért, szolgálatokért
- Könyörgés a gyülekezet anyagi helyzetének javulásáért(adósságunk van)

Tíz óra után jöttem csak haza, de nagy örömmel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...