2007. április 12., csütörtök

Csütörtök

Ma reggel Laci ( a leendő vőlegény) már kilenc előtt kopogott az ajtón. Örömmel számolt be arról hogy hogyan ismerkedett meg a választottjával és hogyan vezette az Úr őket. Az ő öröme az én örömem is. Imádkoztunk hogy mindenben legyen meg az Úr akarata. Ezután Gabival (a szomszed-barát) elmentunk Sepsiszentgyörgyre, mert neki valami elintézni valója volt ott és én is be akartam menni a méhészüzletbe. Sikerült is vásárolnom azt amire szükségem volt. Délutánra érkeztünk csak haza. Egy kicsit késtem, mert Gertrúddal (17.5 éves Nagybacon) korábbra volt megbeszélve a találkozó, de türelmes volt és amig megjöttem a feleségemmel beszélgetett. Majd mi is beszélgettünk és imádkoztunk azért hogy az akadályok tünjenek el a bemerítkezése elől. Mindenképpen az a vágya hogy az Úr Jézus példáját követve ő is bemerítkezzen. Imádkozom érte továbbra is.
Este Bölönbe mentem bibliaórára és a Jób könyvét kezdtük el tanulmányozni. Ott találkoztam Grétivel és Efraimmal(drusza) akik együtt akarják leélni az életüket. Így vezette őket az Úr. Már korábban tisztáztuk a kapcsolatukat. Áldott legyen az Úr neve!
Hazafele induláskor betettem az öcsém robogóját a kocsiba, hogy elvigyem a Hargitára, ahol majd megtalálja.
Mire hazaértem már itt vártak rám Bartha József és a felesége, Márti hogy kiállítsam Józsinak a tagsági igazolást. Elköltözött ugyanis miután megnősült Érmihályfalvára. Ezután a gálospetri gyülekezetet erősíti. Beszélgettünk egy keveset, imádkoztunk és elbocsátottuk őket az Úr nevében. Most pedig ugyancsak az Úr nevében lezárom a mai blogot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...