2007. április 28., szombat

Szombat

Ma reggel 7 óra előtt már dalra fakadtam. Jól esett énekelni, és talán a házigazdát sem zavartam annyira. Reggeliztünk, beszélgettünk és imádkoztunk, majd elindultunk édesapámékhoz. Onnan már én vittem őket Kiss Juhász Vilivel együtt a Romcom missziós konferenciára. Az egész délelőttöt és a kora délutánt ott töltöttük a Romcom székhelyén ahol missziós beszámolókat hallgattunk meg a jelenlevő missziómunkásoktól. A Vili beszámolója gyakorolta rám a legnagyobb hatást. A leghumorosabb beszámoló pedig a maga komolysága mellett a Kajca János testvéré volt. Na persze az édesapámék története sem semmi, de hát az övéket már ismerem. Nagyon örvendetes látni olyan embereket akik ennyire hasznosak az Úr kezében. Az Úr tegye őket még áldottabbá! Összefoglalva az egész alkalmat azt mondhatom, hogy nagyon tartalmas konstruktív ,missziós módszermegosztó találkozó volt. Az egész találkozó egy ebéddel zárult, ami után a szüleimmel együtt Visszajöttünk Debrecenbe a feleségemhez. Még elmentem Mártival bevásárolni és nemrég érkeztünk vissza. vacsora után pihenés, majd holnap reggel ha az Úr is megsegít és élünk Érszőllősre megyünk. Remélem hogy édesapám is kibirja az utat. Azért imádkozom hogy a holnapi nap gazdag legyen áldásokban és érjünk haza Barótra minél hamarabb.

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...