2007. április 25., szerda

Szerda

Jó az Úr! Úgy átaludtam az éjszakát hogy észre sem vettem a reggel érkezését, csak a feleségemét aki visszajött a szobába valamit elrendezni. Azt hallottam hogy akinek nyugodt az éjszakája , annak nyugodt a lelkiismerete is. Hát ezt pillanatnyilag igazolhatom.
Mirjám egy kicsit szorongva ment az iskolába, mert úgy hallotta hogy olyan tantárgyból is fog vizsgázni amire nem számított. Remélem hogy összeszedi magát és nem lesz gond pénteken a vizsgán. Délelőtt ahogy előre le volt szögezve az internetes árurendelésnél, megérkezett a futár aki a Gál Gabi (Gabi! ezek csak a tartozékok ) rendelését kiszállította.
Ez után Evódia csengetett és feljött, mert éppen erre járt és egy kicsit vele is elbeszélgettünk a velünk történt dolgokról. Hassznos és jó meglátásait osztotta meg velünk. Majd elmentek a feleségemmel vásárolni. Eddig is tudtam, hogy igaza van Lajosnak, a sógoromnak aki szerint ha ez a két hölgy nekiindul a városnak akkor egyhamar nem jönnek haza, de ma ujabb bizonyítékát adták e törvényszerüségnek. Amíg vártam a feleségemre, olvasgattam, imádkoztam, készültem a hétvégére. Végül én is elindultam.... a fodrászhoz.
Nem tudom hogy más hogy van vele de én szeretek ugyanahhoz a fodrászhoz járni. Mivel a szolgálati helyeim változtak, anyósomék pedig még mindig a Békéssy Béla u. egyik 8 emeletes házában laknak. Ez volt az egyetlen állandó hely (Debrecen) ahol kénytelen voltam fodrászt választani. Már évek óta ált. kéthavonta felkeresem az újkerti lakótelep egyik kicsiny fodrászüzletét és ott szoktam hajat vágatni. Már ismernek. Az a jó ebben hogy egyszer elmondtam milyenre vágják a hajamat és azóta tudják, hogy szeretem. A sok változatosság mellett az életemben ez állandónak tünik Hát nem érdekes?
Miután hazajöttem sikerült két teljes órán keresztül beszélgetni egyik gyerekkori-ifjúkori-mostani barátommal, hála a baptifon (itt ingyen van a beszélgetés) létének. Ő is olvasta a korábbi bejegyzéseket és nagyon egyetért velem. Ő különben akkor is egyet szokott érteni amikor vitatkozik :) Ilyen áldott jó teremtés. Aki tudja találja ki kiről van szó.

Ma este elmentünk Péter sógoromhoz, de csak a felesége volt otthon a kicsivel.
Együtt imádkoztunk Petiért mivel holnap Szegedre megy egy kisssebb csoporttal a gyülekezetéből, hogy ott az egyetemen evangelizáljanak. Ott plántálnak egy újabb gyülekezetet. Aki tud imádkozzon ezért csütörtök este(Bölöniek figyelem!!! az esti bibliaórán lehetőség van erre!!!)

Én is örülök ha valakik imádkoznak értem. Próbálom viszonozni (Brad, Bruny, Zsolt Novák József, Jutka, Etelka, Margitka, Erzsike, Adél, Déneske, Noi, a szolgatársak.......Evódia, Ernő és édesapámék) Nem tudok mindenkit kiírni akikért imádkozok, de ők is teszik ezt. Az Úr áldjon meg titeket!

Légy áldás valakinek a mai napon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...