2007. április 4., szerda

Szerda

Sikerült ma reggel elküldeni a húsvéti cikket az újságnak. Bárcsak lenne valaki akit szíven talál a húsvéti üzenet....
Délután keresgéltem valamit az asztalomon és egy figyelmeztetésre bukkantam mely szerint a mai napon kikapcsolják az áramot nemfizetés miatt. Nagy gyorsasággal nekiálltam és az interneten készítettem egy accountot az electricanal és a Mastercard hitelkártyával pillanatok alatt kiegyenlítettem a tartozást. Úgyhogy már van igazolás a befizetésről. Mi mindenre jó az internet és a hitelkártya...
Ötkor mentem Jémináért az oviba és mivel öltönyben mentem, már messziről kiáltotta "Már látom hogy Ürmösre megyünk..." Úgy is volt ma este Ürmösön voltunk bibliaórán. Utána a gyülekezet visszamaradt és felvettünk egy új tagot, aki az evangelizációs héten tért vissza a gyülekezetbe 40 év kóborlás után. Hála érte a Mindenhatónak!
Este Bibarcfalván Viola nénéméknél tartottunk esti áhítatot és vacsoráztunk.
Mire hazaértünk Jéminával már mindenki aludt, csak Juliska néni várt meg minket, de aztán ő is nyugodni tért. Azután hívott Böythe Laci hogy szeretné megtartani rövidesen az eljegyzését. Ez jó hír volt.
Mára ennyi...........
Sok áldást és sok örömet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...