2007. április 13., péntek

Péntek

Korán reggelig, vagy késő hajnalig (4-ora) sikerült fennmaradni, mert szerettem volna segíteni egy jó barátomnak (Szabó Barna, Gödöllő) a számítógépét renbetenni. Sikerült is bejutni a gépére a radmin nevezetű progival, de mivel ő már lefeküdt egyedül távolról nem mindent tudtam megcsinálni rajta, de azért próbálkoztam. Most is félszemmel az ő gépét bámulom (szép a háttérkép :) .
Délelőtt elindultam a Táborba. Elvittem a robogót Ernőnek, az öcsémnek és valami pénzt is átadtam neki és a János Csaba részére is ott hagytam Kiss zoltán testvérnél. Déneskéék a rugós asztalokat állították fel. Borzási Gyula tv. még ebédre is meghívott. Nagyon jó és finom ebéd volt. A második fogás a Szabó Jolika (Barót) érdeme, mert ő készítette. Ebéd után Csíkszeredából műanyag ablakpárkányokat pakoltam fel a kocsira, amit a gyergyói imaház részére kellett elszállítani. Délután 6-ra meg is érkeztem Gyergyóba. Lepakoltam az imaháznál, majd édesapámékkal hazamentünk és beszélgettünk, imádkoztunk vacsoráztunk. Ezidő alatt Jémina, aki elkísért engem, nagyon szépen játszottak unokatestvérével Pálmával. Úgy látszik, csak a testvéreivel jön ki nehezen :) Mégis csak az én lányom. Hála érte az Úrnak!
Ma tehát itt térek nyugovóra a szülőknél, mint a régi szép (a mostani gyönyörű) időkben...csak annyi különbséggel hogy most nem az édesanyám, hanem a lányom mondja az esti mesét:) Már elkezdte....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...