2007. április 19., csütörtök

Csütörtök

A tegnap a feleségem ment el a Transporterrel Jémináért az óvodába és ahogy az már lenni szokott nálunk, nem tudott hazajönni. Míg bement az óvodába Jémináért (hogy mennyi ideig volt benn és hogy hagyta a kocsit nem tudom) a kocsi akkuja lemerült. Még a domb sem segített. Ezért a busz ott éjszakázott a "cigányblokk" előtt. Déneskéék ma azzal ijesztgettek telefonon hogy már nincs meg a négy kereke a kocsinak. Elmentem a szomszéddal és hazahoztuk. Valami nincs rendben az elektromossággal, töltés van, akku van, de áram nincs. Majd lesz valahogy, de e miatt ma nem tudtam elmenni Bölönbe. Azonban nemcsak minuszos hir van, mert egy kedves hölgy kérésére, a hónap végi ROMCOM konferenciára, sikerült összehozni egy egyszerű 13 képből álló prezentációt magamról és magunkról amelyben csak igeverseket alkalmaztam kommentnek. Megpróbálom majd feltenni ide is. Egyébként ma először tudtam Déneskét asztaliteniszben megverni. Remélem nem utoljára.
Borzási István testvérrel beszéltem hogy Brad Bakerért menjen ki holnap este a reptérre, mert hétvégén és hétfőn itt lesz a Székelyföldön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...