2007. április 18., szerda

Kedd

Reggel 7.30-kor már nagy volt a jövés menés a teológus szálláson, ezért nem volt nehéz megébredni és felkelni még akkor sem ha csak 5 órát aludtam. Igeolvasás, ima, reggeli a lelkipásztorok egy részével és máris kezdődhetett a tanácsülés. Előtte leadtam a bibarcfalviak és a Böythe Laci küldeményét, majd sikerült még beszerezni vagy 6db. énekeskönyvet és két másik könyvet.
A tanácsülés az ebédszünettel együtt este 6 óráig tartott. Aki még nem vett részt ilyenen az hümmöghet azon hogy mit is lehet ennyi ideig tárgyalni, de akinek egy kis rálátása van a lelkimunkára és egész közösségünk iránt felelősséget érez az nem tartja hiábavalónak ezeket az alkalmakat. Ez volt az új elnök(Gergely István) által vezetett első tanácsülés. Nagyon sok munkát sikerült elvégezni, amit nagyra értékeltem . Aminek nagyon örültem az a kötetlen jó hangulatú, olykor még humoros megjegyzésekkel is tarkított oldott légkör volt. Az új főtitkár(dr. Kovács József) jegyzőkönyvvezetése egyszóval bámulatos. Azért fogalmazok így mert melllete ültem és figyeltem. Az általa jegyzett anyag pontos és részletes képet ad a tanács napi munkájáról. Mindig is ilyennek képzeltem el egy tanácskozás hiteles dokumentálását. Csak így tovább! Amikor elindultunk hazafelé, jó volt visszatekinteni a napra és hálát adni az elvégzett munkáért. Az Úr vezesse tovább az Ő népét!
Kiss Zoltán testvérrel jöttünk egészen Mogyorósig, de útközben egyszer megálltunk Kolozsváron vásárolni, vacsorázni és ezért is érkeztünk csak fél kettőre meg a kocsimhoz. Onnan már külön külön folytattuk utunkat hazáig. Két óra 15 perckor érkeztem haza egy kicsit fáradtan, de nem annyira hogy ne lett volna erőm még ezt a blogot begépelni.
Az Úr Jézus neve legyen áldott mindenért!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...