2007. április 10., kedd

Kedd

Ma délelőtt megérkeztek az érszőllősi testvérek négyen. Itt voltak egy rövid ideig nálunk. Beszélgettünk, imádkoztunk mgmutattam nekik az imaházat, majd hazamentek. Most már tudom miért jöttek. Az Úr áldja meg őket és minket is! Miután elmentek, nekifogtam hogy átnézzem a kaptárokat, mert nagyon szép az idő és jól hordanak a méhek. Szép és jó állapotban voltak a családok. Bővíteni kellett egyiket két kerettel másikat egyel, hogy zavartalan legyen a fejlődés. Ha ilyen jó lesz a hordás akkor felteszem a virágpor szedőket is a héten. Nem győzok betelni a látvánnyal, amikor ott vagyok közöttük. Milyen pontosan, rendben, szervezetten folyik náluk a munka teljes sötétségben. Mindenkire szükség van és mindegyik igyekszik hasznossá tenni magát. Ha ilyen jól működnének a gyülekezeteink akkor nálunk is minden évben megduplázódhatna a taglétszám, plusz még az édes gyümölcsök. Van mit tanulni tőlük...
Délután kipróbáltam a robogót és elmentem vele Bibarcfalváig, meglátogatni Ivanciuc Lacit mert ott dolgozott. Megvagyok elégedve a motorral. Mikor hazajöttem a nagyobbik lányom annyira könyörgött hogy vigyem a házunk előtt egy kört hogy végül belegyeztem. Nem is volt semmi baj addig mig vissza nem érkeztünk a kapuig. Mikor ott fékeztem és kanyarodtam, az útra nemrég szórt kavicsokon megcsúszott a motor és elvágódtunk. Én kerültem alulra Mirjám pedig rám esett. Nem volt nagy esés, de a térdem és a lábam piros lett. A homlokomon is megfigyelhető hogy milyen közel kerültem a porhoz, melyből vétettünk... A szomszéd fiucska Dani azzal nyugtázta a dolgot, hogy egy bukás elkerülhetetlen, ha az ember robogóra vagy motorra ül, én pedig most már túl vagyok ezen. Remélem több nem lesz :)
Ma este 9-től egy órát a sportteremben fociztunk a fiúkkal, de nem ment olyan jól a mozgás a délutáni "eset" után.
Holnap reggel megyek a Hargitára, mert viszek fel önkénteseket akik ajánlkoztak, hogy a néhány ezer csemetét, amit Borzási Gyula testvér beszerzett, elültetik ezen a héten a Tábor területén. A brassóiak már ott vannak.
Az Úr adjon növekedést a csemetéknek és nekünk is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...