2007. április 21., szombat

Szombat

Ma reggel 10-re mentem a Hargita Táborba, mert oda volt megbeszélve a találkozó Brad Bakerrel. Őt Borzási István hozta el Marosvásárhelyről, mivel jött a Bibliaiskolába tanítani.Alig valamivel értem oda hamarabb mint ők. Addig Juditka, a második lányom aki engem elkísért önfeledten ugrándozott a gumiasztalon. Nagyon jó volt látni azt hogy mennyire jól érzi magát. Miután Brad megérkezett, felmentünk meglátogatni édesapámat aki Gyergyóból ment oda még a hét közepén. Gyenge volt nagyon, de úgy vettem észre hogy örült a látogatásnak és szívesen beszélgetett velünk. Beszámolt arról hogy a pénteki órákat a Bibliaiskolában ő tartotta meg az öcsém helyett és előttünk is kibontotta a témát a halálbüntetéssel kapcsolatosan. Amennyire tudtam én is hozzászóltam, de azért örülök hogy nem az én kezemben van ennek a kényes kérdésnek a megoldása. Az Úr legyen kegyelmes a halálraítéltekhez is!
Dél körül indultunk el a Hargitáról és délután érkeztünk meg Barótra. A délutánt Braddel és Gál Gabival töltöttük el. Sétáltunk, beszélgettünk, nézelődtünk, vaddisznócsordát láttunk, vacsoráztunk és elvittem Bradet Bibarcfalvára, mert ott alszik Andriséknál és holnap ott is fog szolgálni. Az Úr tegye áldássá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...