2008. február 14., csütörtök

Csütörtök

A tegnap este nem tudtam elmenni Micskére, pedig szerda esténként ott a helyem. Mivel még mindig nincs kész az autó, ezért id. HIri János testvérre számítottam, hogy majd megkérem őt és ahogy eddig is most is szívesen elvisz. Csak (hála az Úrnak) az történt hogy megszületett a 8.(remélem jól számoltam) unokája és a fia(Zoli) elment az autóval a szülészetre. Telefonáltam tehát Tripó Istvánnak(gyül. elöljáró, civilben polgármester) hogy sajnos nem érek el Micskére, ezért itthon maradok. Nem is volt ez véletlen, mert azok akik be voltak osztva imaórára nem érkeztek el az alkalomra. Ezért felcseréltük a szerdát péntekre és megtartottam a bibliaórát a Nehémiás könyve 6. részből. Nagyon jó esténk volt, aminek a végén még megrovásban is részesültem(tettes: a feleségem, társtettes: Hiri Matild) azért, mert nem hagytam elegendő időt az imádkozásra(kb. 20percig imádkoztunk).
Mikor kijöttünk az imaházból azt kérdezik a testvérek:
-Kész van a testvér autója?
-Nem, még nincs kész...
-De akkor kié az a mikrobusz az udvaron?
-Hol....?
-Itt az udvaron...
Nézek arra és tényleg ott parkolt egy Renault mikrobusz. Mondom, biztos a micskei polgármester jött utánam hogy elvigyen, de aztán jött Ferenczi János és közölte, nem elvisz az autó, hanem azért van itt hogy használjam. Tripó István ugyanis megelégelte a sok nyafogást az autó miatt és küldött egyet használatra. Egészen meg voltam hatódva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...