2008. február 9., szombat

Péntek

Igaz hogy már szombaton írom ismét a blogot, de magyar idő szerint még péntek van. Ezért azt mondom hogy a mai napon nagyot léptem előre a kommunikációs gyalogösvényen(a sztráda még nincs kész), mert aktiválták a mobil internet csomagot az Ebaptifon előfizetésemre. Ahogy mondtam ez csak gyalogösvény a 3G+ -hoz képest, mert itt csak EDGE szolgáltatás van ami azt jelenti hogy 7-8 kb/s sebességgel jöhetek mehetek és néha akadozik a forgalom, de legalább fix összeget fizetek havonta(20 EUR) és nem vagyok sem időhöz sem térhez kötve Ahol térerő van ott internet is van a laptopon. Sőt ha valamelyik megyeszékhelyre vetődök akkor ott a 3G+ is elérhető, ami igazán szélessáv... Hála az Úrnak hogy ennyire megoldódott a helyzetem...
Ma délután volt benn nála az alpolgármester és meghívott hétfő délutánra egy informális megbeszélésre amelyen a Bihar megyei tanácselnök is részt vesz. Remélem hogy eredményes lesz a találkozó, habár a politika és lelkimunka nem egymást fedő fogalmak, de nem is egymást kizáró lehetőségek... Az Úr adjon bölcsességet!
Estére Paptamásiba mentünk Hiri Jánossal és Kovács Tiborral evangelizációs alkalomra. Ott Albert István Zsolt a lelkipásztor és mivel szombaton Biharban voltam ami ugyancsak ahhoz a körzethez tartozik, egy héten belül kétszer is találkoztunk. Ritkán esik meg ez szolgatársak között ilyen elfoglalt időben, de jó volt együtt lenni és szolgálni is a Péter elhívásából... "Eredj el tőlem, mert bűnös ember vagyok"-mondta Péter Jézusnak, de Jézus nem hogy elment volna hanem egy életre magához vonta. Ezt kívántam minden jelenlévőnek, akik nagyon figyelmesen hallgatták az ígét. Kovács Tibinek is nagyon jó, élő bizonyságtétele volt. Ki sem néztem volna belőle a korábbiak alapján, hogy az a szűkszavú zárkózott fiatalember még ennyi ember előtt is így tudjon beszélni... de hát az Úr csodára képes... Ez a fiú már nem az aki volt és akinek ismerték, hanem Krisztusban új teremtés... és...és.... én csak csodálom és imádom az Urat!
Mire fél 12-re hazaértem a feleségem már otthon volt. Apósomék hozták haza még éjfél előtt.

Áldott hétvégét és jó feleséget mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...