2008. február 13., szerda

Szerda

Ismét végighallgattam a szerda evangelizációs estét(az érszőllősit) amikor édesapám szolgált itt Érszőllősön. Mit is írjak... ? Újra volt üzenet amit megszívleltem Jób történetéből...
Úgy vettem észre hogy nagyon hasznos még a lelkipásztornak is aki sokszor prédikál, más igehirdetéseket meghallgatni, hogy ne csak a sajátjával legyen el... Alapjában véve az ember önközpontú és nem kivétel ez alól a lelkipásztor sem. Mindennap meg kell harcolni azt hogy Krisztus és a másik legyen előttem, akiért küzdök. Ha ez nem sikerül akkor csak öntömjénezés még az igehirdetés is. Mintr ahogy egyik alkalommal azt kérdezte tőlem az igehirdető: Na mit szólsz? Jó voltam...? Erdeményes volt a szolgálat? /Tényleg többen maradtak vissza imádkozni/ Azonban minden elismerés mellett valami keserűséget éreztem a szívemben...
Hálás vagyok az Úrnak aki mások prédikációján keresztül is üzen nekem... Lelkipásztoroknak is ajánlom/külünösen azoknak akik sokat prédikálnak/, hogy minél több igehirdetést hallgassanak, mert javunkra válik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...