2008. február 15., péntek

Péntek

Sűrű pelyhekben hull a hó. Ezen a télen csak most látok ilyet itt Érszőllősön. Valamikor december elején is havazott de akkor csak esett mint az eső és nagyon kevés maradt meg belőle, most meg hull és már elég vastag a hótakaró. Jó hogy még az este hazahoztam az autót Krasznáról. Miután hazajöttem Kéczből(este kilenkor), ahova Ferenczi Béla és Rend Jenő(Margittáról) testvérekkel mentem telefonált Barni(Dimény) hogy kész az autó és mehetek utána. Hála az Úrnak! Nem akartam halasztani a dolgot és két hetes pihenő után ismét munkára kész a T4-es.
Azt írtam hogy a feleségem Debrecenben van...? Szerda este az alkalom után vittük át Jánosékkal, hogy a csütörtöki orvosi vizsgálatra ott legyen. Aztán még egyéb feladatot is bíztam rá, pótolja a hiányzó okmányokat(forgalmi, zöldkártya). És lőn. Egy nap alatt minden feladatot elvégezett ami rá volt bízva. Mehetek utána...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...