2008. február 25., hétfő

Hétfő

Ma, kivételesen a feleségem is elkísért az evangelizációs szolgálatra, mert nem kellett messze menni. Margitta csak 9 km-re van tőlünk és így könnyebben itthon hagyhatta Mirjámot a kicsivel, tudva hogy csak 2-3 óráról van szó. A Lk. 13-ból olvastam igét a szoros kapuról, amelyen át kell menni annak aki üdvösséget akar.
A feleségem is bizonyságot tett, majd őt követte a többi érszőllősi testvér, mert többen is bejöttek Margittára. Hiri János testvér beszédében még azt is szóvá tette hogy azért voltak kénytelenek eljönni hogy halljanak prédikálni, mert annyira keveset vagyok otthon... Hát tényleg van benne igazság... ez a február is nagyon zsúfolt.
Az alkalom végén, vacsora után beálltam a margittai fiuk közé pingpongozni de nem is ez volt az érdekes, hanem az hogy amikor jött utánam Hiri Jancsi(lsd alább a magyarázatot) benéz a kisterembe és látja a fiúkat velem együtt, de mégis kérdezi:
-Nem láttátok Efraim testvért?
-De, itt van..
-Hol, hol van...? -pontosan szembe volt velem és mégsem látott
-Itt vagyok János, hát nem ismersz meg?
-Csakugyan... hát csak most veszlek észre.
Ha nem ismerném Jánost azt gondolnám hogy tréfálkozott, de nem. Ő egyszerüen nem ismert meg mert nem volt rajtam zakó és a kezemben volt egy ütő. Eddig ő többnyire Bibliával a kezemben és zakóban látott az imaházban. Most pedig egy új oldalamról(a sportosról) fedezett fel. Hm...hm... elgondolkodtam. Vajon mi lelkipásztorok mennyire ismerjük gyülekezetünk tagjait. Nem lenne jó ha csak a vasárnapi uniformisban és csak az Isten házában látnánk őket. Meg kell ismerni őket munkájukban, otthonukban és kikapcsolódásukban is. Aztán fordítva is igaz, ne legyek én csak egy oldalról látható. Engedjem hogy így is úgy is megismerjenek. Így lesz egészséges a kapcsolat pásztor és nyáj között.
Ezután elvittem az autót margittai Juhász Géza testvérhez(autóvillamosság szakértő) aki elvállalta hogy holnapra megjavítja a generátort, mert az utóbbi napokban akadozott a töltés és ma végleg megszűnt. Ezért Hiri testvér hozott haza minket(Juditka is velünk volt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...