2008. február 12., kedd

Kedd

Ma beteget látogattam, testi-lelki beteget. Hála az Úrnak nem volt hiába és azt tapasztaltam hogy a lélek hamarabb gyógyul mint a test.
Estére Bagosra mentem evangelizációs szolgálatra és egy jókora csapat is velem tartott. Jöttek a fiatalok is ezért 3 autóval mentünk. Nagyon nagy szeretettel fogadtak a bagosi testvérek, azért is mert több szálon is kötődik egymáshoz(ide-oda köttettek házasságok) a két gyülekezet. Nagyon sokan eljöttek a faluból is az istentiszteletre és figyelmesen hallgatták az üzenetet. A mi fiataljaink szolgáltak énekekkel és bizonyságokkal, majd én hívogattam a megtérésre.
Az alkalom után megvendégeltek a helybeliek és a fiatalokkal még én is maradtam énekelni, beszélgetni, de 10 órakor aztán szólt Gombos Miklós testvér(én az ő utasa voltam) hogy indulhatunk haza. Egy jó óra alatt haza is értünk. Hála és dicsőség az Úrnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...