2008. február 19., kedd

Kedd

A tegnap mikor el akartam Zilahra indulni 17.45-kor, lemerült az autó akkuja. Az autó benn a garázsban, én az autóban és rögtön eszembe jutott hogy milyen gyengeségemről írtam a tegnapi bejegyzésemben. Minden perc drága volt(7-kor kezdődött Zilahon az alkalom) ezért kitoltam az autót a garázsból és azonnal telefonáltam Jancsinak, aki 10 percen belül jött, meghúzott és így 6-kor elindulhattam. Imádkoztam hogy az Úr tisztítsa az útat előttem és őrizzen meg minden bajtól, úgy is lett. Pontosan hét órára megérkeztem, imádkoztunk Lajossal és indultunk is a szószékre. A Lk. 23:32-43-ból hirdettem hogy "Van kiút" még az utolsó pillanatban is a halálból az életre, a paradicsomba. Nagyon sok látogató jött el az avangelizációra, a karzatok is majdnem tele voltak, többek között még a helyi plébános is ott volt. A felhívásra néhányan felállásal válaszoltak. Mikor visszamaradtunk Lajossal imádkozni, egy fiatalember(Hiriczkó István) jött hogy teljes bűnvallást tegyen és bocsánatot nyerjen. A neve ismerős volt még gyermekkoromból, mert a testvére az ö csém(Ernő) osztálytársa volt. Az imádkozás végén mondhattuk hogy már nem csak régi ismerősök, hanem testvérek is vagyunk az Úrban.
Dánieléknél(anyai nagybátyám) vacsoráztam, és sokat énekeltünk (Dániel kísérte tangóharmonikán), imádkoztunk, majd Evódiáéknál folytattuk a beszélgetést a sógorral, Lajossal. Éjfélkor indultam haza, ahova egy óra után meg is érkeztem az Úr kegyelméből. Hiri Jánossal még kitöltöttünk valami papírokat, az önkormányzati választáshoz, mert tanácsosnak jelöljük hogy legyen a község vezetőségében egy hívő ember is és azután(2 is elmúlt) lefeküdtem. Jót aludtam. Ma nem megyek sehova, itthon leszek egész nap és este(kedd van) ismét együtt imádkozhatunk a testvérekkel akiknek a köre egyre bővül. Dicsősség az Úrnak!
Már a múlt héten sikerült feltölteni az érszőllősi ev. héten elhangzott prédikációkat a netre, de még nem linkeltem ki. Most erre is sor kerül. Igaz hogy nem a megszokott mp3 formátumban(mp3-ban nagyon sokidőbe került volna feltölteni) van fenn a hanganyag hanem a lényegesen tömörebb amr formátumban(mobil telefonon is lehet hallgatni), amihez nincs mindenkinek lejátszója, de a Nokiának van egy ingyenesen letölthető verziója amit itt le lehet tölteni(ez a windows felhasználóknak segítség, a linuxosokat nem kell félteni). Először tehát letöltöd a lejátszót installálod, utána az alább található tartalmat és azután hallgathatod.


1. Hétfő este, igehirdető: id Veresss Ernő

2. Kedd este, igehirdető: id. Veress Ernő
3. Szerda este, igehirdető: id Veress Ernő
4. Csütörtök este, igehirdető Veress Efraim
5. Péntek este, igehirdető: Novák Zsolt
6. Szombat este első rész, igehirdető: Novák Zsolt , 2. rész
7. Vasárnap este, igerirdető: Novák Zsolt

Bónusznak pedig legyen itt a szerda délelőtti alkalom is a kéczi roma gyülekezetben, igehirdető: id. Veress Ernő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...