2008. február 29., péntek

Péntek

Ma reggel Márti elment Debrecenbe, de estére vissza is jött. Ferenczi Jánosékkal ment, mert nekik is volt dolguk arrafelé(közelebb van mint Várad) és amíg ő az orvosnál járt addig Jánosék is elrendezték amit kellett. Az orvosi vizsgálat eredménye: feleségem makkegészséges. Dicsősség az Úrnak!!! Én eddig is tudtam, de most hogy az orvos is azt állapította meg, kénytelen ő is örülni :)
Ma este ott voltam ismét ahol még soha: Lecsméren. Ez a falu a kémeri körzethez tartozik ahol Pardi Félix a lelkipásztor. Jó volt vele is találkozni és elbeszélgetni.
Itt Bihar- és Szilágy-megye határán megadatik nekem az a kegyelem hogy keresztül-kasul járjam a vidéket és megismerjem a gyülekezeteket. Örömmel tapasztaltam hogy az imaház Lecsméren is megtelt hallgatókkal és a végén voltak akik jelezték, hogy el akarnak indulni az Úr Jézus hívására. Ámen! Félix rögzítette a szolgálatot és felvette azt az éneket is amit az igehirdetés végén elénekeltem(H.H.281 "Hívtál Uram hallottam jól, hangod keres szívemhez szól..."), sajnos nem vagyok egy jó énekes de szeretek énekelni és ez az ének nagyon jó válasz volt az Úr Jézus hívására, ezért énekeltem el. Aki meghallgatja ne a kottát nézze(kétszer is elcsúsztam) hanem a szöveget...:) Itt van a szolgálat és még nagyon sok "kémeri áldás".

Ezen az estén történt meg az hogy a szolgálatom közben idéztem dr. Papp Lajos(hitre jutott, megtért) szívsebész egyik kijelentését, mely szerint az a sebész aki csak az ember testét látja a lelkére ügyet sem vet, az nem orvos hanem emberszerelő.
Az alkalom végén odajön hozzám egy asszony és azt mondja:
-Maga beszélt dr. Papp Lajosról, de én személyesen is ismerem...
-Tényleg..., és honnan?
-Négy évvel ezelőtt ő műtött meg a szívemmel...
-És, és...?
-Hát tényleg úgy van mint ahogy ön állította, az egy hívő ember. Minden második szava a jó Istenről szólt...
Nagyon jól esett hallani a visszaigazolását annak, amit más forrásokból eddig is tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...