2008. február 20., szerda

Szerda

A tegnap estével folytatom, mert ott hagytam abba. Hosszú idő után(5 hete is van talán) sikerült ismét együtt lenni testvéreimmel az imaközösségben. Annyian voltunk mint egy futballcsapat(ez a hasonlat azért ugrott be mert éppen most vannak a BL meccsek, én pedig itt írogatok), hála az Úrnak, hogy egyre többen vagyunk(ez már 15 százaléka a gyülekezetnek) akik ébredésért és megújulásért imádkozunk...

Ott mondta Béla testvér hogy ma reggel megy Debrecenbe és szívesen elvinne bár(m)kit, aki arra tart. Jövök haza és kérdezem a feleségemet hogy kell e menjen, hát éppen kapóra jött neki, mert holnap és pénteken órái vannak. Így tehát ma reggel 9-kor elviharzott az én "Egyetlenem",(tudom hogy olvassa és ilyenkor két apró gyöngyszem jelenik meg a szemében... ugye így van Szerelmem?) én pedig itthon maradtam a többiekkel. Nincs nehéz dolgom, mert a kicsire vigyáznak, a nagyok iskolába vannak, Jémina pedig a nagyszülőket segíti-terheli(csak ők tudják mikor hogyan). Mindenesetre már nagyon hiányzik itthonról, mert terhesen csendes a ház nélküle... Vannak akik azt hiszik hogy amelyik családban több gyerek van ott egynek a hiánya nem érződik... Hát annyira érződik mint ahol csak egy van s az sincs...! Teljesen.

Délután a Simon András tanácsán felbátorodva nekiálltam az autót szétszedni. Na nem apróra hanem csak elölről lebontani, mert alapjáraton nagyon füstölt. Azért mert valahol szaporán csepegett a gázolaj a forró motorra. Ez volt a hétfői rövidzárlat(akku lemerülés) oka is, mint utóbb megfejtettem. Nem vagyok egy autószerelő, de most hogy hozzákezdtem, már látom hogy nem bonyolultabb mint egy számítógép szerelése, csak sokkal mooooocskoooosaaaabbbb (még most is látok feketeséget a körmöm alatt). A magasnyomású pumpa csavarján az anya csak rá volt kapatva de nem volt megszorítva(tömítést cseréltek benne), hát ott folyt el a gázolaj. Most már nem is csodálkozom azon hogy mért fogyasztott 100 km-en 11 litert az utóbbi 4 napban... Na ezért csak nem volt érdemes szervízbe menni... Megszorítottam én úgy hogy most minden csepp üzemanyag fel lesz használva...

Mire kellett Micskére menni már minden rendben volt. Hétre gyültünk a testvérekkel és az 1Kor. 6:15-20 volt az igetanulmány alapja a Szent Lélek templomáról, Krisztus testének tagjáról: a testünkről. Igen hasznos és FONTOS tanítás, úgy vettem észre nem csak én jegyeztem meg...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim. Nem árt ha tudja a pásztor mikor mit hajt!(juhokat, vagy autót). Ha most szerelted, még egyszer-kétszer nekifogsz,utánna már fog az menni.Sok sikert, az Úr áldjon meg!

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...