2008. február 17., vasárnap

Vasárnap

Hála az Úrnak ismét itthon lehetek. A tegnap este Goroszlón voltunk evangelizációs estén a fiatalokkal. Mivel Hiri Jancsinak a felesége(Matild) ugyancsak goroszlói, ezért ők is eljöttek és aki nem fért be a buszba az jött velük. Így voltunk vagy 13-an innen Érszőllősről, de ott voltak a ballai fiatalok is akik nagyon szépen énekeltek(4 hangra). Egészen megtelt az imaház úgy hogy még a karzatban is ültek. A Lukács ev. 16. részből olvastam az igét és hirdettem az evangéliumot. Az összejövetel után még beszélgettünk és imádkoztunk Böjthe Lacival(ő a baróti körzetből nősült oda lsd. tavalyi bejegyzések) majd vacsorára Domokos Endréékhez voltam hivatalos. Oda átjött Domokos Ernő is és addig beszélgettünk és imádkoztunk hogy fél tizenkettő lett mire elindulhattam hazafelé. Éjfél után értünk csak haza, de a fiatalok szerint is megérte a misszió út.
Ma délelőtt 10-től Kéczben voltam a magyar gyülekezetben, majd utána 12-re átmentem barnább bőrű testvéreinkhez, mert a délutáni úrvacsorai alkalom előtt testvéri órát tartottunk. Egy ilyen életerős gyülekezetben mindig kerülnek ügyek-problémák, amiket rendezni kell. Most is egy óra után mentünk csak ebédelni és délután 3-tól már ismét együtt voltunk. Újból volt gyerek bemutatás(a múltkor is volt és úgy néz ki hogy a jövő hónapban is lesz) ami után megtartottuk az úrvacsorai alkalmat. Nem tudtam megvárni az alkalom végét, mert igyekeztem hogy elérjek Érmihályfalvára az esti evangelizációs alkalomra. Oda is elkísértek az érszőllősi fiatalok akik szépen és eredményesen szolgáltak(énekek, bizonyságok). Ott a Mk. ev 2:1-12 alapján hirdettem a Krisztus által megszerzett bűnbocsánatot minden megtérő bűnösnek. Hála van a szívemben azokért akik a felhívásra pozitívan reagáltak és jelezték hogy szükségük van az Úr Jézusra. Hiszem hogy az Úr meg is tartja őket.
Még soha eddig nem voltam abban az imaházban, pedig a dédnagyapám(Kónya Bálint) évtizedekig annak a gyülekezetnek volt a tagja és sokat prédikált arról a szószékről ahonnan én szólhattam ma este. Egy testvér az alkalom végén több anekdotát is elmondott vele kapcsolatban, pl.: Egyszer miközben a dédnagyapám igét hirdetett észrevette hogy a gyülekezet nagyrésze szundikál, ezért beszédének ilyen fordulatot adott "...most pedig elmondok a testvéreknek egy szééééép mesét."- erre mindenki felkapta a fejét, amit nagyapám felvont szemöldökkel nyugtázott és így folytatta -"Na ugye hogy a mesére odahajtjátok a fületeket és arra jobban figyeltek..." Máskor meg hangosan elkiáltotta magát: "Tűz van!!!................ a pokolban és oda kerül mind az aki átalussza az evangéliumot." Néha ilyen huncut volt az én nagyapám még 80 évesen is...


Novák Zsolt az Úr kegyelméből ma(február 17-én) lett 35 éves.

Áldás

Mielőtt a világ meglett
Ő már téged eltervezett
Téged Ő már akkor szeretett.
Testedet Ő alkotta, lelkedet
Ő formálta
Azért vagy mert Ő akarta

Refr.:
Áldjon meg téged az Úr
És őrizzen meg téged Ő
Világítsa meg rajtad
Arcának fényét
s könyörüljön terajtad Ő

Fordítsa tereád
Az Úr az Ő orcáját
Adjon tenéked békességet
És hozza el az Ő országát

V:
Mikor elszakadtál tőle Ő utánad
jött a földre
Helyetted Ő ment keresztre
A halálból kihozott, sebeivel meg-
gyógyított
vérével tisztára mosott

Refr.:
Áldjon meg téged...

V:
Megmentette a lelkedet,
Tőle kaptál új életet
Mert Ő maga a szeretet
Ő a te édesapád
Országa a te hazád,
Míg odaérsz Ő vigyáz reád

Refr.:
Áldjon meg téged...

(IV. Móz. 6:23-27)

/Új Forrás/

2 megjegyzés:

  1. Ámen!

    Köszönöm szépen, és halgasson meg téged az Úr! "Hálát adok az én Istenemnek mindenkor, emlegetvén téged és a gyülekezetet az én imádságaimban." Az Ő áldásait kívánom én is életetekre, szolgálatodra!
    Novák Zsolt

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...