2008. február 21., csütörtök

Csütörtök

Hála az Úrnak a mai nap volt alkalmam egy kicsit elmélyülni, imádkozni, készülni a következő estékre. Szabadidőmben regisztráltam a lelkipasztor.com domaint és majd amikor eljön az ideje, akkor majd fel is töltöm. Jelenleg a www.lelkipasztor.com oldalon még szerkesztés alatt van és ha az Úr megsegít nemsokára el is készül... Online lelkigondozás, imatémák, lelkipásztori blogok, igehirdetések helye... stb. van eddig a gondolatomban. Közösségi oldalnak szánom... Addig is türelmet kérek... A jó tanácsokat előre a vefraim@lelkipasztor.com címre lehet küldeni...

Ma este Kéczben voltam Béla testvérrel és mind a két gyülekezetben szolgáltam. Előbb a romáknál hirdettem az igét, majd míg én a magyaroknál voltam, addig Béla testvér a cigány testvéreket énekekre tanította. Hála az Úrnak hogy a magyar testvérek is aktívak(a keddi imaközösséget is elkezdték), mert egyre többen jönnek a hétközi alkalmakra kivülvalók is... Ott tudtam meg hogy már Kéczet is lefedte a Zapp így már ott is van internet... így most már ők is nyomon követhetnek. Tudják merre jár a pásztor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...