2008. február 23., szombat

Péntek

Ma estére Aradra kellett mennem evangelizációs alkalomra. Délelőtt még elvégeztem otthon amit tudtam és délután idejében elidultam. Három óra kell hogy nyugodtan elérjen az ember Érszőllősről Aradra, amit majdnem ki is töltöttem. 20 perc hiányzott a 180-ból és már ott parkoltam az imaház előtt. Vezetés közben volt alkalmam még imádkozni, igehirdetést hallgatni és telefonálni. Mióta vettem a telefonomhoz bluetooth(vezetéknélküli) headset-t azóta előszeretettel használom a telefont vezetés közben, mivel nem zavar a vezetésben és közben ügyeket lehet intézni. Ilyenkor szoktam felhívni régen látott szeretteimet(székelyföldieket, barátokat, ismerősöket stb.) hogy időt szakítsak a kapcsolattartásra. Igy nagyon hamar eltelt az idő és mire mindennel végeztem már Aradot is megpillantottam. Csak sejtésem volt arról hogy merre van az imaház, mert egy évvel ezelőtt már voltam itt, de pontosan nem emlékeztem. Imádkoztam és a sejtésem meg a Lélek vezetése(néha megkérdeztem: balra menjek vagy jobbra?- Balra, azután jobbra, s aztán megint balra-volt válasz) alapján oda találtam, olyan uton ahol addig még nem jártam...
Jó volt az esti alkalom is habár nem volt sok kivülvaló, mégis együtt imádkozhattam egy megtérővel. Áldott legyen az Úr neve!
Szálláson a Kürti családnál vagyok, akiknek egyik águk Hadad-Nádasdra nyúlik vissza és rokonságban vannak a népes Szabó családdal. Kicsi a világ... Nagyszerű a szállás, kedvesek a vendéglátók, szeret az Úr!
Soli Deo Gloria!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...