2008. február 11., hétfő

Hétfő

Egy linkkel bővült a blogok listája az oldalamon. Sinka Csaba blogjára akadtam rá nem rég és jónak látom felhívni rá a figyelmet, mert építő gondolatokat fogalmaz meg...

Ma reggel voltam Margittán hogy a károsult(lsd korábbi bejegyzések) javítási költségeit rendezzem. Egy kis meglepetés ért mert úgy gondolta, hogy ha már a jobb oldala megsérült a kocsinak akkor itt az ideje hogy az egész elejét rendbe tegye, persze nem a saját költségén... Mikor nézem az autót hát az eleje egészen újnak tűnt, mert teljesen le volt festve. Kifizettem a festést és az anyagot is, de szóvá tettem neki hogy erről nem beszéltünk. Még lesznek utómunkálatok is az autón, de azt hiszem hogy abba már ő is be kell szálljon. Eddig már kb 11 milliónál tartunk(alkatrész 2,5 millió, festés 4.5, javítás 3.5) és még lesz vagy 2,5 millió utósimítás. Na mindegy..., nem panaszkodom csak kiírom hogy más is tanuljon... és legyen éber.

Délután Novák Zsolt járt nálunk. Magyarorszégról jött és ment haza Gyregyóba. Elvitte Jéminát magával a nagyszülőkhöz. Zilahon csatlakozik hozzájuk Budai Kamilla is úgyhogy édesapámék biztosan nem fognak unatkozni...

Most abbahagyom az írást mert készülnöm kell a ma esti ev. alkalomra. Szalárdra megyek este 7-re a roma gyülekezetbe. Ott még soha nem voltam, de remélem hogy mégsem leszek idegen....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...