2008. március 2., vasárnap

Szombat

Szombat reggel Jémina hamarabb ébredt mint én és ezzel a szöveggel költött: "Jó reggelt édesapám! Még nem tetszett nekem mondani hogy boldog szülinapot...." 2003 mácius elsején született és most lett 5 éves. Nagyon is számon tartotta a kislány a születésnapját és várta már korán reggel a jókívánságokat. Meg is lett az öröme, mert az édesanyja tortát is sütött a tiszteletére és a debreceni nagyszülők is eljöttek köszönteni. Igaz hogy én akkor már nem voltam itthon, mert a fiatalokkal már délután 2.kor elindultunk Szilágysámsonba ifjúsági evangelizációra. A feleségem szóvá is tette hogy ezen a napon sem vagyok itthon, de mondtam neki hogymajd a vasárnapi ebéd lesz az ünnepi ebéd és akkor majd bepótolom amit mulasztásnak gondol. Megértette. Nagyon jó segítőtársam van...
Utólag is úgy látom hogy megérte elmenni, mert áldást vittünk és áldást kaptunk. Arra számítottak a szervezők is hogy lesznek vagy 100-an, de több mint 200-an voltunk az esti alkalmon. Egészen megtelt az imaház. A Filemonhoz írt levélből szolgáltam a "Haszon a haszontalannak" témában. Az összejövetelre nem csak fiatalok hanem mások is eljöttek a faluból és a környékről is. A felhíváskor többen is jelezték hogy haszontalan az életük és meg akarnak térni. Az alkalom végén visszamaradtam imádkozni azokkal akik megkerestek. Dicsőség az Úrnak ha hasznosak lehetünk az Ő kezében!
Tíz óra után indultunk haza és éjfélre meg is érkeztünk. Mind arrafelé mind hazainduláskor meg kellett húzatni-tolni az autót, mert a gyújtás nem lett jól beállítva a szervízben és nem nem akar indulni. Már kezd haszontalanná válni az autó... vagy haszontalan munka van rajta? Az Úr tudja...

1 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, igy utólag is Jéminának! Sajnos nem tudtunk elmenni az igéretünk óta, de ha az Úr megsegit eljutunk hozzátok. Az történt ugyanis, hogy januárban ellopták a pénztálcám, benne minden okmánnyal és a kocsipapirral. Az okmányok egy részét már pótoltuk, de még van hiányzó. Igy nem tudunk még útra kelni. Amint meglesz minden, szeretnénk eljutni hozzátok.Peti és Timi

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...