2007. július 12., csütörtök

Csütörtök

Délre kész lett az autó és mehettem utána, jobban mondva Gabi vitt el Csernátonba. Nyári gumikat is kellett vegyek, mert egészen kopottak voltak már a régiek. Egy vagyonba(szereléssel együtt össz. 1000RON) került a négy MATADOR gumiabroncs. Remélem egy ideig nem kell ezzel foglalkozzak. Hazafele Kiss Zoltán testvérhez mentem be Szentgyörgyön, ahol áttekintettük gyülekezeteink és a missziókerület jelenlegi állapotát, reáváró feladatait, majd az Úr elé vittük és hisszük hogy ő meghallgatott minket. Csak ezután lettek felszerelve a gumik a kocsira. Ezért hét óra után kerültem csak haza. Holnap reggel indulok Kétegyházára, ahová már hónapokkal ezelőtt eligérkeztem. Ifjúsági napokat tartanak a hétvégén "Kicsi vagyok én, majd megnövök én ?!" címmel. Ott fogok tehát szolgálni. Az Úr adja hogy ne legyen hiábavaló az odutazásom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...