2007. július 9., hétfő

Vasárnap

Reggel 6 órakor keltem és 7-kor már úton voltam Érszőllős felé Román Mihályal együtt. Ballán mentünk keresztül, ahol megálltam Király Tibor lelkipásztor testvérnél, hogy átadjam neki a Szentábrahám-Gagy-i gyülekezet 100 RON támogatását az imaházépítésre. Ezt már sokkal korábban rámbízta az öcsém, de csak most volt alkalmam átadni. Fél kilencre érkeztünk meg Érszőllősre, ahol kiskapusi és kolozsvári fiatalokkal találkoztunk, akik nagyon szép spirituálékat énekeltek. Közölük Tihamér volt aki képeket készített és rendelkezésemre bocsátott. Román Mihály volt az egyik imaóravezető a három közül, majd pedig én hirdettem ígét a Róm.8.-ból

Délelőtti szolgálat a szőllősi gyülekezetben

Délelőtt még úrvacsorai alkalmunk is volt, amihez az Ef.2-ből olvastam ígéket. Ebédre Gombos Miklós testvérékhez mentem, akik nagyon kedvesen fogadtak és nagylelküen megvendégeltek. Lehetőséget is bíztosítottak arra hogy legalább 25 percet pihenjek az idő rövidsége miatt. Ugyanis 1 óra után jóval kezdtünk ebédelni, mert az összejövetel végén még a vezetőséggel tanácskoztunk és az egy kicsit elnyúlott. Megbeszélésünk egyik eredményeként közölhetem hogy a gyülekezet 125 éves jubileuma és a lelkipásztori beiktatás egyidőben lesz megtartva vagy október első vagy október második vasárnapján(annak függvényében hogy mikor érnek rá a lelkipásztorok). Különösen ajánlom e mondatot Kiss Zoltán testvérem és a bihari missziókerület vezetőinek figyelmébe. A pihenő nagyon jól esett és utána felfrissülve tudtam tovább menni Hiri Jánossal Magyarkécbe, ahol együttes alkalma volt a két gyülekezetnek(magyar és roma) , és ezt úrvacsorával zártuk.
Úrvacsora osztás előtt (Magyarkéc)

Béla testvérrrel(avatott lelkimunkás) együtt szolgáltam a délután 3-tól 5-ig tartó alkalmon. Itt is nagyon szépen szolgáltak a kapusi fiatalok, akik elkísértek minket. Az összejövetel végén még megnéztem egy házat (bölöniek figyelem!), ami lakható de egy kis felújításra szorul, hatalmas kert tartozik hozzá. Kellemesen romos udvarával, eredetien bájos hangulatával e ház kiválóan alkalmas fiatal, a házasélet gyönyöreit még alig élvező házaspároknak, amennyiben vágyják a csendet és a romantikát.(aki érti, gondolkozzon).
Pontosan 6 órára érkeztünk vissza Érszőllősre, ahol már várt a gyülekezet a nagyváradi Betlehem gyülekezetének népes küldöttségével együtt. azért látogattak meg minket hogy szükségüket megosszák velünk és együtt imádkozzunk azért hogy az Úr adjon világos vezetést e nehéz időkben, amikor a gyülekezetnek nincs lelkipásztora. Ők is nagyon szépen énekeltek és a bizonyságtételeik is építőek voltak.
A délutáni szolgálatom egy kicsit hosszúra(43 perc) nyúlott, de nagyon éhes és szomjas hallgatóság volt a teremben és ezért sem vettem észre az idő múlását. Eszter könyvének 8 részéből hirdettem az ígét, melynek rövid vázlata ez volt:
1.Az Úr eszköze(Eszter) felvállalja hozzátartozóit(testvéreit) a világ előtt is és nem szégyelli őket.
2.Az Úr eszköze közbenjár testvéreiért
3.Az Úr eszköze felkészíti népét a győzelmes harcokra
Végül pedig: Jézus is vállalt minket bünösöket, meghalt és közbenjár értünk, mert eltörölte az ellenünk szóló kéziratot megszabadított minket a halál törvénye alól, Szent Lelke által felkészít minket a győzelmes csatákra. És ennek már MOST lehet örülni, mint ahogy a zsidók már az új rendeletet tartalmazó levél elolvasásakor örömujjongásba törtek ki. Nem kell nekünk az utolsó napra várni ahhoz hogy örüljünk. Már MA örülhetünk testünk majdani megváltásának. A végén még a szőllősi pengetős zenekar is megszólalt.

Vacsorára Hiri Jánosékhoz voltunk hivatalosak és onnan indultunk el jóval 11 után Debrecenbe, ahová Isten kegyelméből éjfélre(magyar idő) meg is érkeztünk. Az Úré legyen a HÁLA és TISZTELET a vasárnap áldásaiért.

1 megjegyzés:

  1. Your blog is very interesting!
    Please, send me the photo of your pc desk and the link of your blog.
    I'll publish on my blog!.
    Thanks Frank
    EMAIL: pcdesktop1@gmail.com

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...