2007. július 26., csütörtök

Csütörtök

Ha valaki odafigyelt láthatta hogy a tegnapi bejegyzés fölé már csütörtököt írtam. Az a helyzet hogy sokszor éjfél körül írom meg a napi eseményeket és átcsúszok közben a köv. napra. Így történt a tegnap is. Mikor elkezdtem akkor még szerda volt, de mire a végére értem már csütörtök volt. Az elején még úgy volt hogy "holnap "lesz édesapám születésnapja, de mire leírtam csütörtök lett és azért írtam azt hogy pénteken. Néha már nem tudom hogy milyen napot írjak, amelyen történtek az események vagy amikor megírtam azokat...
Tehát ma, júl.26-án csütörtökön volt édesapám 62 éves, de lehet még holnap is köszönteni.
Reggel 8-kor indultam a hargita Táborba, mert fel kellett vigyem a fiatalokat (8-an jöttek velem) a táborozásra. Örültem hogy a "mieink" barátaikat is elhívták, így alkalmuk lesz azoknak is meghallani az evangéliumot. 10 órára értünk fel és így sikerült az elsők között megérkezni. Nagyon jó táborozó ifjúság formálódik, mert vegyes a fiatalok összetétele, nincs nagyobb csoport sehonnan sem így nem lesz klikkesedés. Az Úr áldja meg a vezetőket és az ott szolgálatot vállalókat(szombaton este rám is vár ott feladat).
Napközben Steiner István testvérrel elmentünk tárgyalni két telektulajdonossall, hogy a Tábor áramellátásán változtatni tudjunk. Nagyon sokszor zavarokat okoz ott az áramingadozás. A megoldás egy saját transzformátor felszerelése lenne, de ehhez szükséges a Tábortól 800 m-re lévő telektulajdonosok beleegyezése, mivel az ő területükön jön át hozzánk a vezeték. Mindkét tulajdonossal tudtunk beszélni és meg is egyeztünk. Semmilyen gátat ill. akadályt nem állítanak a megoldás elé. Hála az Úrnak!!!
Délután és este még sok jó beszélgetésünk és imádkozásunk volt együtt fiatalokkal és pásztorokkal(Tóth Attila, Simon András) akikkel találkoztam. Csak este 8 -kor tudtam hazaindulni. Hála az Úrnak itthon vagyok és még ma(!) befejezhetem az írást. Kellemes éjszakát(napot) mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...