2007. július 16., hétfő

Szombat-Vasárnap-Hétfő

Drága Úr Jézus! Köszönöm hogy újra itthon lehetek és láthatom szeretteimet, mert megőriztél a hazafelé vezető úton. Köszönöm hogy ébren tartottál és nem aludtak el a szembejövők sem. Hálát adok az elmúlt hétvége áldásaiért, és azokért akiket megismertem. Köszönöm Uram azokat akik értem imádkoztak. Jutalmazd meg őket. Kérlek bocsássd meg minden tévedésemet, vétkemet, rossz gondolataimat és hiábavaló szavaimat. Te pótold ki hiányosságaimat. Légy irgalmas hozzám és segíts hogy kegyelmedért áldjalak. Segíts nekem kipihenni a fáradtságot, hogy megerősödjek mind testben mind lélekben. Vezess Uram a Te igazságodban! Légy felmagasztalva és megdicsőülve bennem és általam! Ámen! (2007.07.16. 06.00 óra)

Ez volt az imádságom amikor hazaértem ma reggelre 8 órás utazás(Kétegyháza-Barót kb. 480km.) után. Miután elolvastam a leveleimet válaszoltam rájuk. Volt amit örömmel, volt amit szomorúsággal a szívemben tettem.
A hétvégi beszámolót később írom meg, mert most fáradt vagyok és pihenni fogok...

Pénteken délben 12-kor indultam el és Nagyváradon keresztül Szalontát, Sarkadot, Gyulát érintve jutottam el este fél kilencre Kétegyházára. Nagyváradon volt egy találkozásom Gere Szabival és a menyasszonyával akik személyesen adták át a meghívót az augusztus 4-én tartandó menyegzőjükre.
A határátlépés Méhkeréknél majdnem zökkenőmentes volt, csak egy kicsit kellett odahatni a határőrre(szavakban persze) hogy az édesanyám kíséretében velünk utazó Vigh Miklóst Gyergyóból is átengedjék, lévén még fiatalkorú.
Sarkadon olyat láttam amit eddig még Magyarországon nem tapasztaltam. Ide is vágom a képet
Nagy lehet az elkeseredés, ha a főuton ilyen molinók vannak kifeszítve. Az Úr adjon vigasztalást és változtassa jóra az életét minden megkeseredett embernek!

Mikor megérkeztem az imaházhoz, a zenei csapat már ott volt. Valahogy mostanában mindig velük futok össze a konferenciákon. Biztosan ők is így gondolják...
A szállásunk Kiss György testvéréknél volt akinek a felesége az én édesanyámnak a húga. Édesanyám tehát az édestestvérét látogatta meg velem együtt. Több volt zilahi testvér(Kissék, Kui Jánosék, Máté Feriék...) is él ezen a településen, sőt még egy baróti származású atyafival(Kovács József) is találkoztam, akikkel vasárnap hosszabb ideig is elbeszélgettünk.
Szombaton délelőtt volt egy előadás amit én tartottam a növekedés témájában(majd ha meglesz a hanganyag ide is felkerül), majd a délutáni program keretén belül szemináriumok(Papp Dezső 4. éves teol. hallgató és a pünkösdi gyülekezet pásztora tartották) és ismerkedés, röplabdázás következett. A fiatalok egy része ismerős volt, de jól esett megismerkedni újakkal is. Nagyon örülök annak hogy Dezsőt is megismerhettem és hallhattam a személyes bizonyságtételét a megtéréséről.

Délben ebéd után még Novák Zsolttal is sikerült egy keveset beszélgetni, aki Mikiért jött, hogy elvigye magával Kiskőrösre. Márványlapokat is hozott amiket a gyergyói imaházban lévő bemerítő medence burkolására adományozott. Az Úr jutalmazza meg érte! Délután 3 óra körül búcsúztunk el tőlük és akkor mentem vissza az imaházhoz.

Még Aradról is volt ott két lány akiket már ismertem. Velük is sikerült beszélgetni egy jót és érdekeset. Nem tudom hogy esett e meg veled az hogy beszélgetsz valakivel és te gondolsz egyre, a másik pedig gondol egészen másra, de ez nem derül ki csak a beszélgetés végén, addig minden talál... Na, hát velünk is ez történt. Jól megértettük egymást Renykével, de csak 20 perc után derült ki hogy én egyről ő pedig másról gondolkodik. A fő hogy a végén kiderült :)
Este hét óra után került sor az evangelizációs alkalomra, amelyen a meggörnyedt hátú asszony gyógyulásáról szóló történetből szolgáltam a Lukács ev. alapján. Az alkalom után volt lehetőségem imádkozni azokkal akik ezt igényelték. Az Úr őrizze és áldja meg az övéit!
Vasárnap délelőtt és délután is a kétegyházi gyülekezetben hirdettem igét a vezérfonalban található igeszakaszok felolvasása után. Megtapasztaltam most is hogy ereje van az értem mondott imáknak és szeretném megköszönni mindenkinek aki ezt tette, mert megerősített az Úr és továbbíthattam a rámbizott üzenetet.
Ha megkapom a vasárnapi szolgálatok felvételét(amire igéret van) akkor majd feltöltöm azokat is.
Este 10 órakor indultam haza és reggel 6 órakor az Úr kegyelméből megérkeztem.
A mai nap nagyon hamar eltelt. Főleg pihenéssel és egyéb apró cseprő dolgok bonyolításával. Az ablakokat is megnéztem amiket a szomszédban Gabi szépítget hogy a majd felújított imaházunkban jól mutassanak. Szépen halad a munkával, de úgy néz ki hogy még kell anyagot vegyünk hozzá.
A gyermekek mind itthon vannak és jól érzik magukat, aminek én felhőtlenül(hatalmas kánikula volt ma, egy felhő sem volt az égen) örülök...:)
Holnap ha az Úr megsegít a Hargita Táborba megyek fel, mert ott lesz találkozóm Steiner István testvérrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...