2007. július 22., vasárnap

Vasárnap

Délelőtt juditkával mentünk Szárazajtára, ahol együtt imádkoztunk a testvérekkel a még meg nem tért ismerőseinkért, rokonainkért. Ott különösen aktuális volt ez az imakérés, mert van akinek a férje még nagyon távol van az Úrtól és emberileg nehéz elképzelni, hogy egy részeges, megátalkodott ember megváltozzon, de Istennél nincsen lehetetlen. Jó volt ezzel a reménységgel fohászkodni. Ebédelni Berszán Sándor testvéréknél voltunk és a náluk már megszokott menü várt, nagy örömömre... Ugyanis még életemben (pedig sokfelé megfordultam már), sehol nem ettem olyan finom húslevest mint náluk, amit Gizike néni főz..., de nem csak egyszer, hanem már évek óta.( Nem szokásom ilyen kijelentéseket tenni, de éppen ez mutatja hogy tényleg különleges az a leves).
Ebéd után hazajöttünk és délután négy órára már Mirjámmal és Jéminával mentünk Bibarcfalvára. Ott nagyon szépen szolgáltak a gyerekek, akik a múlt héten jöttek haza a Cséki Barna testvérék által szervezett táborozásból.

Én a délutáni igéből prédikáltam, aminek a rövid összefoglalója: Az édenkert közepén volt egy fa, amit nem volt szabad érinteni és amiről nem volt szabad enni az örökéltü embernek, mert halált okozott, mégis azt választotta az ember. Sok idő múlva ismét lett állítva egy fa a Golgotán(középen), amit lehet érinteni, amiről lehet táplálkozni("A ki eszi az én testemet és iszsza az én véremet, örök élete van annak..." Jn. 6:54),a halálraítélt, kárhozatba rohanó embernek, mert az életet jelenti. Tessék választani!


Estére Nagybaconba mentem és addig Bibarcfalván maradtak a gyerekek. Ott ugyancsak a délutáni igéből szolgáltam. Az összejövetelre és a végén is szállítottam az idős testvéreket (Veres Ferenc és felesége, Kóródi József és neje) a busszal, mert a rettenetes meleg miatt és idős koruk miatt sem tudnak könnyen közlekedni. Alkalmam nyílt arra is, hogy köszöntsem a Kóródi házaspárt, mert a múlt hét végén ünnepelték az 50. házassági évfordulójukat. Az Úr tegye áldottá a ráadás éveket is!

Viola nénéméknél vacsoráztam majd a gyerekekkel 9 óra körül vetődtünk csak haza, hogy egy rövid pihenő után nekikezdjünk a jövő hétnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...