2007. július 10., kedd

Hétfő

Reggelre sikerült kipihennem magam és mire felébredtem Mihály már összeszedett egy jó adag bátorítást, biztatást a zsoltárokból a házassággal kapcsolatosan. Örömmel hallgattam amint felolvasta szívének oly kedves zsoltárait. Miután megreggeliztünk(11 óra) elindultunk, hogy egy rövid áruházi kitérő után Jéminát magunkhoz vegyük. A múlt héten elkészült ugyanis az útlevele és jöhet velünk haza. Bementünk a Mediamarktba, mert Mihály egy fényképezőgépet akart vásárolni. Meg is ragadott hamar egy Sony márkájú 7Mpixeles gépet és 34000Ft-ért az övé is lett. Ezt követően jutottunk el Timiékhez. Megkinált kávéval, imádkoztunk és a csomagokat amiket Bölönbe akart küldeni bepakoltuk Jéminával együtt a kocsiba. Egy óra(román idő szerint 2) is elmúlt mire kikeveredtünk Debrecenből. Útközben a feleségem magzrországi baptifonján(amivel hálózaton belül ingyen lehet hangot továbbítani:) beszélgettem Szabó Barnával és Novák Zsolttal. Elég tarta(l)mas beszélgetések voltak ezek(46 ill.23 perc). Mire végeztünk már a határt is elhagytuk. Ekkor jutott eszembe hogy a feleségemnek nem vettem meg a kávéját. Nosza azonnal be Váradon a Metroba, Nescafe le a polcról,Efraim be a sorba, kassza, fizetés és továbbindulás. Mindez belekerült vagz 50 percbe. Míg én vásároltam, Jémina és Mihály autodidakta módon elsajátították a fénykép készítés kezdeti lépéseit.
Nagy melegben haladtunk tovább a Királyhágó felé. Hat óra után már túl is voltunk rajta. Feketetónál már annyira elviselhetetlen volt a hőség és az utazás(főleg Jéminának) hogz muszály volt megálljak a Sebes Kőrös partján. Ha már megálltunk, megnéztük hogz milyen a víz. Hát....az nem volt hideg. Rögtön jött az ötlet a fürdésre. A javaslatot tett követte és Jéminával ketten lehűtöttük magunkat. Mostanában nem is láttam ennyire örülni gyereket mint Jéminát. Nagyon élvezte hogy útközben az édesapjával strandolhatott egy jót a Kőrösben. Nekem is nagyon megérte a víz is meg az ő öröme is. Áldott legyen az Úr neve!
Ezért a közjátékért is kicsit később értünk haza mint terveztük. Éjfélre voltunk Bölönben ahol megszabadultunk egy csomó tehertől és onnan megkönnyebbülve érkeztünk meg Barótra hajnali egy órára. Hiszem hogy mire én e sorokat beütöttem, arra Mihály is hazaért már Vargyasra a robogójával.


Váradon

a parton
a vízben

Torda előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...