2007. július 2., hétfő

Hétfő

Az a köhögés ami már néhány hete kínoz, elmúlóban van. Nem tudom mi lehetett az oka vagy milyen betegség volt, mert nem mentem orvoshoz. Általában este felé elkezdett fájni a torkom annyira, hogy nyelni is alig tudtam, de mire reggel lett mindig szünni kezdett. Ma este már nem fáj annyira a torkom mint eddig, de most hallottam az előbb, hogy a harmadik lányom Jémina, akit Debrecenben hagytunk éppen ilyen tüneteket produkál. Lázas volt és fájt nagyon a torka. El is vitték az orvoshoz, remélem hogy nála nem fog oly soká tartani mint nálam. A negyedik lányunknak pedig a szeme gyulladt be, el is jött a doktorbácsi és hozott szemcseppet. Van tehát a családban kinek a gyógyulásáért és megerősödéséért imádkozni. A tegnap este édesapámmal beszélgettem, aki Kovásznán van kezelésen már vagy 10 napja és szerdán megyek értük. Talán használt neki a fürdő, de a hatása csak ezután mutatkozik a tapasztalatok szerint. Ma délután együtt imádkoztam a nagybátyám feleségével(Ady Margit), aki súlyos mellműtéten van túl és még Kolzsváron van a kórházban. Telefonon keresztül gyakoroltuk az imaközösséget. Igy is ki lehet használni az Ebaptifon nyújtotta lehetőségeket. Azért imádkozott hogy az Úr tegye lehetővé neki a bizonyságtételt valakinek a kórterembe, de ott eddig mind csak román anyanyelvüek voltak. Ma azonban bevittek oda egy 73 éves magyar asszonyt aki nagyon el volt keseredve. Együtt imádkoztunk azért az asszonyért és kértük hogy az Úr adjon bölcsességet és erőt az én nénémnek, arra hogy Krisztus békéjét tudja sugározni. Hiszem hogy Isten meghallgatta az imádságot.
A mai napba egy szentgyörgyi út is belefért és este még bibarcfalvára is eljutottam. Csak 11 után kerültem haza. Csak hárman vagyunk itthon(Mirjám,Judit a táborban, Jémina Db.-ben) és nagyon üresnek tünik a lakás. Nagyon hiányoznak a gyerekek... Nem is tudnám már elképzelni az életet egy-két gyerekkel. Aki az egy-kettőnél tart még nem tudja mennyi öröm van a három után. A munka mennyisége a gyerekek számával szorzódik, az öröm és áldás pedig hatványozódik. Szerdán megyek utánuk...

Aki még szeretne baptista lelkipásztori naplót olvasni, az nézzen be a szövetségünk missziós alelnökének a blogjába (remélem ismertebb lesz): http://iborzasi.blogspot.com érdemes. Örülök hogy többet tudok róla és hűségesebben tudok imádkozni érte. Én kézzelfoghatóan tapasztalom az imádságok erejét amióta írom e blogot. Bárcsak még több lelkipásztorról olvashatnánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...