2007. július 11., szerda

Szerda

Meghalt Szirtes András.... temetésére 24-én kerül sor.

Ma nekiláttunk Gabival hogy a már korábban leszállított hőszigetelt ablakokat(az imaházra), mahagóni bevonattal lássuk el. Átcipeltük hozzá az ablakokat(4 db.) majd nekifogott, hogy a tegnap Brassóban vásárolt anyaggal bevonja. Egész nap ezzel bajlódott. Mikor éppen elpakoltuk estefelé az útból a munkát, akkor hallottuk, hogy a Gabi testvére Lajcsi valami kígyót kiált. Odamentünk de csak egy sikló tekergett a ház melletti kövek között. Megfogtam és egy kicsit játszodtam vele. Egyáltalán nem veszélyes, de mégis nagyon rémes egyesek részére. Végül elengedtem...Kígyó a kezembenIlyenek lesznek az ablakok

2 megjegyzés:

  1. Elj ugy, hogy ne vegyenek eszre... de hianyozz ha elmentel. Ez volt Szirtes Andras. Peldakepeim es tanacsadoim koze tartozott a pragai evek alatt. Szeretettel emlekezem Ra es felesegere, Tundere, akiktol sokat tanultam.

    Suto Magdi

    VálaszTörlés
  2. Koszonom, amit Szirtes Andrasrol irtal. En nem ismertem ot szemelyesen, de az irasait mindig szivesen olvastam. Ma reggel megneztem a godolloiek honlapjat; szep munkat vegeznek.
    Nem jartam a blogodon mar ket hete. Jo volt bekukkantani hozzatok. Az Ur segitsen tovabbra is!
    Szeretettel,
    Novak Jozsef

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...