2007. július 25., szerda

Szerda

Elkészültek ma az ablakok az imaházra. Nagyon szép munkát végzett Gál Gabi. A baj most csak az, hogy az a kőműves csoport akik elvállalták a felújítást, azok visszaléptek. Új vállalkozó után kell nézzünk és ilyen időben a legtöbb szakember külföldön dolgozik. A tanulság: többet kell imádkozzak ezért a dologért. Ma volt lehetőségem készülni a jövő hétre: Hétfőn a székelyföldi missziókerület vezetői találkozunk, este szolgálat a Táborban(I.ifi hét), a hét további napjait pedig a bethlehemi(nagyvárad) gyülekezet fiataljaival töltöm. Elég nagy tábort szerveztek valahol(még nem tudom hogy hova megyek) és elvállaltam hogy a hétvégéig szolgálni fogok közöttük. Szombaton(aug.4-én) lesz Gere Szabolcsnak a menyegzője Nagyváradon és megkért hogy én hirdessem az ígét azon az ünnepen. Mivel már régóta ismerem őt és ő még úgy is érvelt a kérése mellett, hogy én indítottam el őket ezen az úton, elfogadtam a felkérést. Persze erős túlzás az hogy én indítottam volna el őket, de annyi alapja van, amikor a Hargita Táborban egy táborozáson láttam hogy több közük van egymáshoz mint máshokhoz, akkor egy gyertyafényes alkalmon elbeszélgettem velük és imádkoztunk is. Akkor azonban nemcsak ők voltak ott, hanem még vagy 10 másik pár is akik közül néhányan már házasságot kötöttek. Azért imádkozom hogy legyen áldott az ő frigykötésük és a házasságuk is. Simon József testvér, az egyik lelkipásztoruk Amerikában lesz akkor, ez is egy nyomós érv volt abban hogy elvállaltam a szolgálatot. Giorgiov Adriánfogja majd őket összeadni. Onnan aztán igyekeznem kell vissza, mert Vasárnap(aug.5-én) 100 éves jubileum és diakónus avatás lesz a korábbi szolgálati helyemen Homoródszentmártonban. Elég zsúfolt hétnek nézek elébe tehát. Valószínüleg a blogolás is esetleges lesz, de azért törekedni fogok arra hogy ne meredjak nagyon le. Imádkozzatok értem és a szolgálatokért.
Ma este még elmentem Gabival ásványvízért a forrásra. Meg is töltöttem jó néhány flakont, de 11 óra is elmúlt már mire hazaérkeztünk.

Holnap(pénteken) lesz édesapám(id.Veress Ernő) 62 éves... Ha az Úr is megsegít, akkor személyesen is köszönthetem, mert felmegyek a Táborba. Aki ismeri és szereti imádkozzon érte, mert ráfér a támogatás..., ha pedig még ennél is többre képes valaki, akkor a veresserno@gmail.com címen vagy a +40749271457 számon köszöntheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...