2008. március 13., csütörtök

Csütörtök este

Ma este Debrecenből érkeztem Micskére, ahol a szalárdi lelkipásztor(Nagy István) hirdette az igét a tékozló fiú példáyata nyomán. Elkísérte őt a szalárdi fúvószenekar is amely nagyban emelte az alkalom zenei szintjét. A helyiek még egy kis szeretetvendégséget is összehoztak a végére. Mivel a kisteremben volt a vendéglátás lehetőségem nyilt arra hogy a képes krónikát végignézzem a Magdi(Tripó István a férje) tolmácsolásában. Mire a végére értem már elfogyott a szendvics pedig rengeteg volt belőle. De mivel finom lehetett és volt is étvágy én lemaradtam róla. Kárpótolt viszont a finom tea és az aminek nem tudom a nevét(de finom volt, csokival volt töltve).
Mire hazaértem a kicsik már aludtak csak Mirjám volt fenn, még olvasot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...